loading...
سایتی برای رفع نیاز های شما...
Admin بازدید : 16 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Aviraبا افزایش روز افزون بد افزار ها و ویروس های رایانه، آنتی ویروس های متعددی نیز به بازار ارایه شده اند. در این بین برخی از نرم افزار ها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و تاثیر گذاری فوق العاده ای داشته اند ، یکی از این نرم افزار های قدرتمند، سری آنتی ویروس های شرکت Avira می باشند که کاربران بسیار زیادی را به سمت خود جلب کرده اند به طوری که در یک آمار رسمی میزان دانلود این نرم افزار بالاتر از نرم افزار های دیگر همچون Kaspersky و NOD32 بوده است که نشان از قدرتمندی این نرم افزار دارد , این شرکت 3 نوع نرم افزار در پک امنیتی خود ارایه کرده است که شامل Avira Antivirus Premium که آنتی ویروس اصلی و قدرتمند این شرکت می باشد، Avira Internet Security که ابزار امنیت در اینترنت این شرکت نیز همراه آن می باشد و آخرین نرم افزار آن Avira Free Antivirus است که نسخه ی رایگان آنتی ویروس اصلی این شرکت است و به صورت رایگان ارایه شده است. امروز در وب سایت آرا دانلود نسخه ی 2013 این پک نرم افزاری را برای دانلود شما عزیزان به صورت کاملا رایگان با Key های معتبر آماده کرده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد. با نصب این پک نرم افزاری خود را به طور کامل در مقابل ویروس ها، کرم ها، تروجان ها، روت کیت ها، هکر ها، ابزار های جاسوسی و ... ایمن خواهید کرد و امکان نفوذ در رایانه ی شما تقریبا غیر ممکن خواهد شد. تمام نرم افزار های پک قدرتمند Avira از رابط کاربری آسان و محیطی جذاب بهره مند هستند و با سرعت اجرای بالا در سری بهترین آنتی ویروس های جهان گرفته اند.

(دانلود در ادامه مطلب)

 

 

Admin بازدید : 16 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

AVG LOGO لوگو آنتی ویروس ای وی جیشبکه جهانی وب همه روزه در حال گسترش می باشد و در طرف دیگر ویروس ها، تروجان ها، هکر ها و ... نیز در حال افزایش و پیوستن به این حلقه ی جهانی هستند و کاربران باید با امنیت در رایانه آشنایی کاملی داشته باشند تا بتوانند خود را در مقابل این تهدیدات ایمن سازند. عموم کاربران از آنتی ویروس برای ایجاد امنیت در رایانه ی خود بهره می برند که برخی با وجود این نیز دچار مشکل و آلودگی رایانه می شوند و مشکل اینجاست که آنتی ویروس ها به تنهایی قادر به دفع تمام تهدیدات نیستند و برخی خطرات از طرف اینترنت که امروز همه ی کاربران با آن در ارتباطند آنها را تهدید می کند , در ادامه ی همین مطلب به تفسیر به شرح امکانات و قابلیت های هر یک از این نرم افزار ها خواهیم پرداخت. نرم افزار AVG در سال 1991 پا به عرصه ی نرم افزار های امنیتی گذاشته و با داشتن بیش از 20 سال سابقه کار و بهره مندی از نو آوری در طراحی خود امروز به یکی از بهترین نرم افزار های امنیتی تبدیل شده و در چند سال گذشته رشد قابل توجهی را تجربه کرده است که امروز ویرایش سال AVG 2013 آن را برای شما کاربران عزیز وب سایت آرا دانلود مهیا ساخته ایم.

(دانلود در ادامه مطلب)
Admin بازدید : 21 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

یکی از رایج ترین انواع ویروس ها از گذشته تا به حال، ویروس های اتوران می باشند که از طریق حافظه فلش منتقل می شوند و همچنین علاوه بر آلوده سازی و صدمه به فلش مموری ممکن است درایو های هارد دیسک نیز آسیب ببینند. پس یک نرم افزار آنتی ویروس تخصصی و کامل جهت محافظت USB لازم است تا بروی کامپیوتر شخصی ما نصب باشد که نرم افزار معرفی شده امروز توسط سایت آرا دانلود  یکی از بهترین گزینه ها در این زمینه می باشد.نرم افزار Autorun Virus Remover می تواند انتخاب مناسبی برای شناسایی و پاکسازی هزاران ویروس USB/Autorun باشد و از حملات ویروس ها و تروجان در زمان اتصال یک حافظه فلش به سیستم جلوگیری نماید. نرم افزار Autorun Virus Remover برای محافظت از انواع حافظه های یو اس بی همچون Usb Drive، Usb Stick، Pen Drive، Flash Drive، Flash Card، Secure Digital Card، Removable Storage، Portable Storage، iPod، Media Player و حذف ویروس اتوران بطور اختصاصی طراحی شده است.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 6 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

فرمت های فایل های ویدویی در حال افزایش هستند و دلیل آن نیز وجود کیفیت های مختلف این فایل هاست که برای انواع کیفیت ها فرمت های به خصوصی اختصاص داده می شود. برای اینکه بتوان از تمام این فرمت ها استفاده کرد؛ وجود نرم افزار های مبدل فرمت های ویدویی ضروری است. یکی از نرم افزار های قدرتمند در این زمینه 4Media Video Converter Ultimate نام دارد که امروز در وب سایت آرا دانلود با معرفی آن در خدمت شما عزیزان هستیم. همانطور که از نام این نرم افزار بر می آید برای تبدیل فایل های ویدویی کاربرد دارد و محصولی از شرکت 4Media می باشد.

این نرم افزار قدرتمند برای تبدیل فرمت فایل و encode فایل HD برای تبدیل فایل های ویدئویی HD کاربرد دارد که از فرمت های تحت پشتیبانی این نرم افزار می توان به  HD AVI, MKV, HD H.264/AVC, AVCHD (.mts, .m2ts), HD Quick Time, HD MPEG-4 (TS), HD ASF اشاره کرد. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به امکان تبدیل فایل های ویدویی به فرمت های صوتی اشاره کرد؛ لازم به ذکر است این نرم افزار از فرمت های صوتی همچون MP3, WMA, WAV, M4A, AAC, AC3 پشتیبانی کامل به عمل می آورد که نشان دهنده ی قدرتمندی این نرم افزار می باشد.

همچنین شما قادرید عکس و تصاویر با فرمت های گوناگون همچون JPG, GIF, PNG و BMP را با افکت های بسیار زیبا کنار هم قرار داده و فایل های ویدویی زیبایی با فرمت های مختلف را بسازید. از قابلیت های دیگر این نرم افزار می توان به: تقسیم فایل های ویدویی حجیم به فایل های کوچکتر، امکان افزودن فایل های زیرنویس با فرمت هایی همچون ASS, SSA یا SRT به فایل ویدویی، امکان تعیین ارتفاع و عرض ویدوی فایل خروجی، امکان تنظیم روشنایی، کنتراست و دادن جلوه های ویژه به ویدیو، پشتیبانی از فرمت های دیگر ویدویی همچون AVI, MPEG, MP4, ASF, MOV, RMVB, WMV, DivX, XviD, 3GP, RM و ... اشاره نمود که بر محبوبیت این نرم افزار می افزاید. شما عزیزان هم اینک می توانید آخرین ویرایش این نرم افزار را به صورت کاملا رایگان از وب سایت آرا دانلود دریافت و از کار آسان بر روی فایل های ویدویی خود لذت ببرید.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 12 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

 

 نرم افزار idoo Video Editor از سری نرم افزار های ویرایش ویدیو می باشد که امروز در وب سایت دانلود رایگان با معرفی آن در خدمت شما عزیزان هستیم. توسط این نرم افزار شما قادرید هر بخش از ویدیو های خود را برش داده و به صورت ویدیوی جداگانه از آن خروجی تهیه کنید؛ لازم به ذکر است می توانید بخش برش داده شده را به صورت فایل صوتی با فرمت MP3 نیز ایجاد کنید. همچنین می توانید چندین ویدیو را با افکت های مختلف به یکدیگر متصل کرده و یک ویدیو واحد با هر فرمت دلخواه تهیه نمایید. از دیگر امکانات ویرایش ویدیو در این نرم افزار می توان به امکان افزودن زیرنویس و آرم (watermark) به ویدیو، امکان چرخش و تغییر زاویه ی فیلم و امکان تنظیم روشنایی، کنتراست و اشباع ویدیو ها اشاره نمود که نشان دهنده قدرتمندی این نرم افزار می باشد.

در طی تمام فرآیند ویرایش و تهیه ویدیو شما می توانید پیش نمایشی از فایل خروجی را قبل از اعمال تغییرات مشاهده کنید تا در صورت باب میل بودن فایل را ایجاد کنید که تا حدود زیادی می تواند در صرفه جویی در زمان موثر واقع شود. نرم افزار idoo Video Editor Pro از اکثر فرمت های ویدیویی پشتیبانی کاملی به عمل می آورد که از این بین می توان به AVI, MPEG, WMV, MP4, FLV, MKV, H.264/MPEG-4, DivX, XviD, MOV, RM, RMVB, M4V, VOB, ASF, 3GP, 3G2, SWF, H.261, H.264, DV, DIF, MJPG, MJPEG, DVR-MS, NUT, QT, YUV, DAT, MPV, NSV اشاره نمود که بر محبوبیت این نرم افزار می افزاید.رشما عزیزان هم اینک می توانید آخرین ویرایش این نرم افزار را به صورت کاملا رایگان دریافت و از کار آسان بر روی ویدیو های خود لذت ببرید.

(دانلود در ادامه مطلب)

 

Admin بازدید : 428 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

 

CyberLink PowerDVD 13 که آخرین نسخه آن را برای شما در نظر گرفتیم یکی از قویترین نرم افزار های پلیر چند رسانه ای برای نمایش تصاویر، پخش فیلم های HD 3D با کیفیت بالای اچ دی و همچنین پخش انواع موسیقی ها است که سایت آرا دانلود آن را به اشتراک عموم گذاشته است. نرم افزار پاور DVD محصول کمپانی صاحب نام CyberLink میباشد. نرم افزار PowerDVD با دارا بودن ویژگی های حرفه ای و پخش در حالت های سینمایی، سه بعدی و ... در دیدن یک فیلم با کیفیت بالا و هیجان انگیز یاری کرده و بهترین کیفیت و امکانات را ارائه می دهد.

 

(دانلود در ادامه مطلب)


Admin بازدید : 17 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

به دلیل گوناگونی فرمت فایل های تصویری داشتن یک مبدل قوی فرمت تبدیل ویدیو این فایل ها بسیار ضروری به نظر می رسد. اکثر مبدل هایی که امروزه در بازار موجود هستند به نوعی در پشتیبانی از تمام فرمت ها داری نقص هستند ولی نرم افزار Any Video Converter برنامه قوی، بی نقص و فوق العاده در این زمینه می باشد که به طور قطع می توان گفت از تمام فرمت فایل های تصویری پشتیبانی کاملی به عمل می آورد. این نرم افزار نه تنها یک تبدیل فرمت فیلم محسوب می شود، بلکه یک ویرایشگر ویدئو، دانلودر ویدئو و یک نرم افزار اختصاصی برای کسانی است که با موبایل سر و کار دارند همچنین یک نرم افزار قدرتمند ساخت دی وی دی نیز به شمار می رود.
این نرم افزار از تمام فرمت های تصویری فیلم از جمله MP4, AVI, RM, RMVB, QT, MOV, 3GP, 3G2, FLV, MPEG-1, MPEG-2, DVR-MS, VOB, MKV, ASF, DivX, OGM to MP4, AVI, WMV, 3GP, 3G2, FLV, MPG و SWF پشتیبانی می کند که نشان از قدرتمندی این نرم افزار دارد. در این نرم افزار شما به راحتی می توانید از طریق ویرایشگر قوی این نرم افزار، فایل های ویدیویی خود را به قطعه های کوچک تر تقسیم کنید، روشنایی، کنتراست، اشباع ویدیو ها را تنظیم کنید و به طور کلی ویرایش های اساسی بر روی ویدیو های خود اعمال کنید.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 13 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

 Apowersoft Streaming Audio Recorder نرم افزاری قدرتمند برای ضبط هرگونه صدا در رایانه می باشد که شما را قادر میسازد تا آن را در فرمت های مختلف در رایانه ی خود ذخیره نمایید. از طریق این نرم افزار شما می توانید صوت را از طرق مختلف همچون از طریق میکروفون، از طریق ضبط هر گونه صوت که در رایانه پخش می شود شامل ویدیو های آنلاین، بازی های آنلاین، رادیو های آنلاین و ... ضبط و در فرمت های مختلفی همچون MP3, WAV, WMA, OGG, AAC, FLAC ذخیره نمایید. همچنین شما قادرید صوت های مختلف را ویرایش کنید، قطعه قطعه و کنار همدیگر قرار داده و قطعه ی صوتی دیگری ایجاد کنید. اگر از دوستداران موسیقی باشید همچنین قادرید به روز ترین موسیقی ها را از طریق این نرم افزار جستجو کرده و هر کدام را خواستید در رایانه ی خود ذخیره نمایید. نکته ی لازم به ذکر در باره ی نرم افزار Apowersoft Streaming Audio Recorder امکان رایت سی دی در این نرم افزار می باشد که شما را قادر میسازد تا فایل های صوتی ایجادی خود را یکجا، آسان و سریع بر روی سی دی رایت نمایید. هم اینک می توانید آخرین ویرایش نرم افزار Apowersoft Streaming Audio Recorder را از وب سایت آرا دانلود  دریافت و از کار آسان و حرفه ای با فایل های صوتی خود لذت ببرید.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 27 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

نرم افزار فوق العاده قدرتمند DVDFab Passkey کاربر را قادر میسازد تا تمامی قفل های نرم افزاری را از روی دیسک های محافظت شده ی DVD و Blu-ray بردارد. علاوه بر این شما قادرید فیلم های قفل شده بر روی دیسک های ذکر شده را به طور کامل و بدون محدودیت تماشا کنید و در صورتی که مایل باشید می توانید اطلاعات این دیسک ها را بر روی هارد دیسک خود ریپ نمایید. عملیات ریپ می تواند به صورت کپی مستقیم تمام اطلاعات دیسک بر روی هارد دیسک صورت گیرد یا فایل ها به صورت ایمیج برای رایت بر روی دیسک دیگر تهیه کنید که امکان کپی دی وی دی را فراهم می کند. از سری نرم افزار های کپی دیسک که تحت پشتیبانی این نرم افزار می باشد می توان به PowerDVD, WinDVD ,ImgBurn , CloneDVD, 1 Click DVD Copy Pro, Nero ... اشاره نمود که شما قادرید ایمیج هایی برای رایت با این نرم افزار ها تهیه نمایید که از نقاط قوت این نرم افزار محسوب می شود. از سری قفل هایی که این نرم افزار قادر است آنها را بشکند می توان به CSS, CPRM, CPPM, RC, RCE, APS, UOPs, ARccOS, RipGuard, FluxDVD, CORE X2 اشاره نمود؛ لازم به ذکر است شما قادرید پس از اتصال به سایت سازنده ی این نرم افزار آپدیت های آن را دریافت و قفل های جدید و به روز را نیز با این نرم افزار باز کنید که باعث محبوبیت هر چه بیشتر این نرم افزار گشته است. هم اینک می توانید آخرین ویرایش این نرم افزار را به صورت کاملا رایگان از وب سایت دانلود رایگان دریافت و از کپی، ریپ و تماشای آسان دی وی دی های خود لذت ببرید. 

(دانلود در ادامه مطلب)

نرم افزار

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 482
  • بازدید کلی : 8,054