loading...
سایتی برای رفع نیاز های شما...
Admin بازدید : 12 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

 WinRAR نامی آشنا و محبوب در بین فشرده سازی های فایل در رایانه می باشد که امروز می خواهیم آخرین نسخه ی آن WinRAR 4.20 Final را به شما عزیزان معرفی کنیم. نرم افزار های فشرده ساز از این رو اهمیت فراوانی دارند که شما را قادر میسازند تا به راحتی فایل های خود را آرشیو کرده و حجم آنها را نیز هم زمان پایین بیاورید؛ ولی در این بین، امکانات دیگری نیز نیاز است که برخی از نرم افزار ها به صورت ویژه ارایه می کنند و به جرات می توان گفتن Winrar بهترین و بیشترین امکانات را ارایه می کند. فرمت RAR برای فایل های فشرده ساز مخصوص این نرم افزار می باشد که با توجه به الگوریتم خاص این نرم افزار تا حد زیادی حجم فایل های شما را کاهش می دهد. این نرم افزار از تمام فرمت های فشرده سازی از جمله CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, 7Z, ... پشتیبانی می کند که نشان از قدرتمندی این نرم افزار دارد.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 19 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

Kaspersky Mobile Security یکی از بهترین نرم افزارهای امنیتی شناخته شده توسط کمپانی ارزیابی AV-TEST.ORG است. این آنتی ویروس محصول کمپانی قدرتمند کسپرسکی بوده و از آخرین فن آوری های امنیتی برای محافظت از گوشی های هوشمند اندروید را از ویروس ها، تهدیدات اینترنتی، سایت های فیشینگ، جاسوس افزارها و هرزنامه ها استفاده میکند. حفظ حریم خصوصی شما برای زمانی که گوشی شما دزدیده شده یا گم شده از ویژگی های دیگر این آنتی ویروس اندرویدی است. بخش WEB PROTECTION بسیار قدرتمند طراحی شده و با دارا بودن یک فایروال آتشین وبگردی با خیال راحت را برای شما رقم میزند. نسخه پیش رو هم اکنون با قیمت 9 دلار در گوگل پلی به فروش میرسد ولی شما بصورت رایگان میتوانید آخرین ویرایش آنتی ویروس موبایل کسپرسکی را از آرا دانلود دریافت کنید.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 17 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

در کامپیوتر، DLL که مخفف dynamic link library است مجموعه ای از برنامه های کوچک است، که هر کدام می تواند توسط یک برنامه بزرگتر که در کامپیوتر در حال اجرا است احضار شود. برنامه کوچکی که به برنامه بزرگتر اجازه برقراری ارتباط با یک وسیله ویژه مثل چاپگر (پرینتر) و یا اسکنر را میدهد همواره به عنوان یک برنامه DLL بسته بندی می شود. اگر DLL های موردنیاز سیستم پاک شوند با پیغام های خطای زیادی روبه رو میشوید و در گاهی اوقات باعث کاهش سرعت ویندوز و در نهایت سقوط ویندوز میشود. DLL-Files.com Fixer نام نرم افزاری جدید برای بهینه سازی سیستم است که در درجه اول DLL های از دست رفته و آسیب دیده ویندوز را تعمیر میکند و سپس به بهینه سازی رجیستری و ثبات ها مشغول میشود. این نرم افزار دارای عملکرد سریعی است و در کمترین زمان سیستم را بهینه سازی میکند و در مواقعی که سیستم دچار سکته یا هنگی میشود این نرم افزار همانند یک دستگاه شوک به سیستم کمک میکند.

(دانلود در ادامه مطلب)
Admin بازدید : 18 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

نرم افزار PGWare SuperRam برنامه ای کارا و قدرتمند برای بهینه سازی و استفاده حداکثری از حافظه رم شما می باشد. این برنامه با آزاد کردن فضا های خالی هدر رفته در بین حافظه رم شما باعث افزایش سرعت سیستم شما می شود. این نرم افزار موجب هیچ تغییری در سخت افزار شما و خصوصیات آن  نشده و کار کردن و تنظیم نمودن برنامه بسیار ساده است. همیشه مقداری از توانایی رم بدون استفاده می ماند که این نرم افزار با تقسیم وظایف سعی می کند بیشترین استفاده از رم بشود تا هیچ فضای هدر رفته ای وجود نداشته باشد. با آنالیزهایی که این نرم افزار انجام می دهد مقدار فضایی که در حال هدر رفتن است پیدا می شود و همین فضاهای بدون استفاده می تواند سرعت سیستم شما را تا حد قابل قبولی افزایش بدهد. همچنین روند بهینه سازی در این نرم افزار به صورت خودکار صورت می گیرد در واقع شما برای بهینه سازی نیازی به انجام تنظیماتی خاصی در نرم افزار ندارید البته خود نیز می توانید با انجام تغییرات دلخواه در تظیمات آن باعث افزایش بیشتر سرعت ویندوز شوید. و همچنین این برنامه با دارا بودن ابزار ها و قابلیت های بسیار به شما برای هر چه بیشتر کنترل کردن حافظه خود کمک می کند.

(دانلود در ادامه مطلب)

 

 

 

 

 

 

 

Admin بازدید : 22 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

نرم افزار CCleaner برنامه ای رایگان و قدرتمند بوده که بوسیله آن می توانید فایل های زائد و اضافی و بلا استفاده سیستم خود را که در ویندوز و مرورگر خود انباشته شده اند را پاک نمایید همچنین نرم افزار قادر به پاک سازی انواع فایل هایی می باشد که شما با کار بر روی برنامه های مختلف آن ها را میسازید و در سیستم شما بلا استفاده میمانند و فضای اضافه ای اشغال میکنند.

همچنین این نرم افزار برنامه ریزی بسیار دقیق نیز دارد که در آن هرگز خودسرانه و بدون اطلاع شما فایلی را حذف نخواهد کرد تا شما از بابت از بین رفتن اطلاعات مهم خود پس از نصب این نرم افزار نگرانی ای نداشته باشید و کاملا تحت نظر شماست که چه فایل هایی را حذف کند و چه فایل هایی را باقی بگذارد و فایل های زائد کدامیک از نرم افزار های شما را پاک بنماید. همچنین شما قادر به برنامه دادن به این نرم افزار نیز خواهید بود که فایل های اضافی سایر نرم افزار ها را پس از چه مدتی که بلا استفاده باقی ماندند آن ها را حذف کند تا در سیستم شما انباشته نشوند.با نصب این نرم افزار و بهره گیری از امکانات آن شما قادر به پاک کردن طیف وسیعی از فایل های اضافه خواهید بود که فضای زیادی را اشغال کرده اند که پس از پاکسازی توسط این برنامه آزاد خواهند شد و پس از آن سرعت کامپیوتر شما نیز به طور چشم گیری افزایش پیدا میکند. سایت دانلود رایگان این نرم افزار کهنه کار سودمند را به اشتراک عموم گذاشته است.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 18 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اگر زیاد با رایانه در ارتباط باشید مطمئنا می دانید که سیستم عامل رایانه پس از مدتی به دلیل ذخیره ی برخی اطلاعات و فایل ها بر روی رجیستری و بخش های اصلی سیستم عامل کند می شود و حتی ممکن است به طور کامل از کار بیفتد که عموم کاربران سیستم عامل خود را از نو نصب می کنند. در این بین ابزار های تعمیر هستند که می توانند مفید واقع شوند و نرم افزار Advanced System Optimizer یکی از این ابزار های کاربردی در زمینه ی تعمیر و بهینه سازی سیستم عامل می باشد. رجیستری سیستم عامل یکی از بخش های اصلی آن محسوب می شود که هر اطلاعاتی از اطلاعات برنامه های نصبی تا انتقال فایل از درایوی به درایو دیگر در آن ثبت می شود و خیلی از این اطلاعات غیر ضروری هستند و تنها برای دسترسی شما به این اطلاعات ذخیره می شوند، این نرم افزار قدرتمند به صورت ویژه ای برای بهینه سازی رجیستری سیستم عامل طراحی شده که قادر است با عملیات به اصطلاح Defrag، اطلاعات غیر ضروری را به طور کامل از روی رجسیتری پاک کند و در طرف مقابل قادر به تهیه ی نسخه ی پشتیبان از اطلاعات پاک شده است و شما هر زمان که به آنها احتیاج داشتید می توانید اطلاعات را بازگردانی کنید و سرعت سیستم شما نیز افزایش یابد؛ لازم به ذکر است برخی اطلاعات نادرست نیز ممکن است بر روی رجیستری ذخیره شوند که باعث می شود تا خطا هایی بر روی سیستم عامل مشاهده شود، این نرم افزار تمام این اطلاعات اشتباه را تصحیح یا حذف می کند و خطاهای سیستم به طور کامل از بین می رود

(دانلود در ادامه مطلب)

 

 

 

Admin بازدید : 13 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سایت آرا دانلود Passmark PerformanceTest نرم افزاری بسیار ساده اما کارآمد که کارایی تمامی قطعات سخت افزاری سیستم را در هر لحظه نمایش می دهد. پیدا کردن بهترین شرایط و کارآیی از سیستم سخت افزاری را می توان به این نرم افزار سپرد، گاهی لازم است کارهای ساده ای انجام شود که به واسطه آن ها کارآیی سیستم افزایش خواهد یافت. تست دو بعدی و سه بعدی کارت گرافیک، تست تمامی بخش های پردازنده، تست و آزمایش حافظه رم، تست مادربورد برای تمامی بخش ها، آزمایش هارددیسک، دیسک خوان های نوری و تقریبا تمامی بخش های سخت افزاری اولین خصوصیتی است که در Passmark PerformanceTest به وضوح به چشم می خورد. البته امکانات فراوانی در این نرم افزار گنجانده شده است. محیط ظاهری بسیار جالبی هم در نرم افزار تعبیه شده که با حرکت ماوس بر روی هریک از قطعات موجود تمامی اطلاعات و کارآیی آن نمایش داده می شود. این ابزار می تواند گزینه خوبی باشد برای کاربرانی که به کارآیی سیستم و قطعات آن اهمیت می دهند. شما پس از نصب و تست قطعات خود توسط این نرم افزار امتیازی از آن دریافت کرده که نمایانگر کارایی و قابلیت های کامپیوتر شماست و شما همچنین میتوانید امتیاز خود را در اینترنت به اشتراک بگذارید.

(دانلود در ادامه مطلب)


Admin بازدید : 97 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

امروزه ساخت فیلم های آموزشی با توجه به مبحث آموزش بسیار زیاد شده است و با توجه به اینکه رایانه یکی از بیشترین آموزش ها را طلب میکند شما بوسیله این برنامه قادر به ساخت حرفه ای ترین فیلم های آموزشی خواهید بود و به آسانی میتوانید آن ها را ویرایش کنید.

نرم افزار BSR Screen Recorder یکی از بهترین و قوی ترین نرم افزار ها در زمینه تصویر برداری و فیلم برداری از صفحه نمایش شماست تا بوسیله آن بتوانید از تمام اجزای سیستم خود تصویر برداری کرده و یا فیلم آموزشی مورد نظر خود را بوسیله این نرم افزار بسازید با استفاده از این نرم افزار هم زمان میتوانید صداهای میکروفون و فایل موسیقی خود را بر روی فیلم ضبط کنید و یک استدیو قوی برای ساخت فیلم آموزشی مورد نظر خود داشته باشید همچنین با استفاده از این برنامه میتوانید زیرنویس هم برای فیلم خود بسازید و با تنظیمات خاص این نرم افزار از دیگر برنامه های ساخته شده برای این امر بی نیاز شوید.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 29 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اگر شما نیز برنامه های مختلف را بر روی رایانه ی خود نصب نمایید می دانید که بعد از مدتی به دلیل برخی خطاهای ثبت در رایانه ممکن است سیستم عامل شما دچار مشکل و خطاهایی گردد و در این حالت نیاز به ابزار های بهینه سازی خواهید داشت. نرم افزار های مختلف بهینه سازی رایانه وجود دارد ولی برنامه ای مورد نیاز کاربران قرار می گیرد که تمام امکانات و بخش هایی که کاربر نیاز دارد در آن وجود داشته باشد؛ یکی از بهترین نرم افزار هایی که در این زمینه تولید و انتشار پیدا کرده است نرم افزار فوق العاده TuneUp Utilities می باشد که امروز در وب سایت آرا دانلود با معرفی آن در خدمت شما عزیزان هستیم. با نصب این نرم افزار قدرتمند پیکربندی کلی سیستم عامل در اختیار شما قرار می گیرد و کاربر را قادر میسازد تا به تمام بخش هایی که ممکن است به آنها نیاز داشته باشد دسترسی پیدا کند و باید چند دقیقه وقت گذاشت تا بهترین نتیجه ی بهینه سازی را تجربه کرد. ابزار های بهینه سازی مطمئنا باید از رابط کاربری خوبی برخوردار باشند تا هر تغییر و تعمیری در رایانه کنار دست کاربر باشد تا کاربران مبتدی نیز قادر به استفاده از آن باشد که در این نرم افزار به این نکته نیز توجه زیادی شده و بهترین رابط کاربری مهیا شده است. تمامی ابزار ها در این نرم افزار به صورت گروه بندی شده قرار گرفته اند و شما باید با توجه به نیاز خود یکی از گروه های ابزار را انتخاب و گزینه ی مناسب را انتخاب نمایید.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 11 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

یا متوجه شده اید که برخی مواقع کامپیوتر شما دستور العمل های لازم را آهسته تر اجرا میکند و بیشتر توقف می کند؟ 
اغلب مواقع این به دلیل نصب و یا حذف نرم افزار، اضافه کردن و یا حذف سخت افزار، و یا تغییر تنظیمات کامپیوتر شما است که باعث تغییرات در رجیستری ویندوز شما می شود. این تغییرات می تواند فایل های تکه تکه خراب و منسوخ و گاهی هم خطرناک را بوجود بیاورد به مرور زمان و ادامه این روند در رجیستری ویندوز شما شاهد کند تر شدن، ناپایداری و عدم کنترل در سیستم خود خواهید بود.
  نرم افزار RegistryBooster پاسخ آسان به مشکلات رجیستری ویندوز شما می باشد. این نرم افزار برتر کار خود را با اسکن کردن عمیق رجیستری برای چک کردن مشکلات و خطا های رجیستری شما شروع می کند. پس از آن این نرم افزاربا تعمیر یا حذف فایل های بلااستفاده، خراب و خطرناک عملکزد کامپیوتر شما را بهینه سازی می کند پس از آن شما میتوانید با اسکن کردن منظم رجیستری خود ساختار رجیستری خود را حفظ کرده و از اوج عملکرد کامپیوتر خود استفاده نمایید.با RegistryBooster شما شاهد افزایش فوری در عملکرد و کاهش درگیری های سیستم خواهید بود. این نرم افزار امن ترین و قابل اعتماد ترین راه حل برای تمیز کردن و بهینه سازی سیستم شما از خطاهای رجیستری و ورودی های پراکنده و آزاد است. با استفاده از تکنولوژی پیشرفته تشخیص خطا، RegistryBooster به طور خودکار شناسایی فایل های معیوب و خطرناک در رجیستری ویندوز شما را به عهده می گیرد، تا به طور چشمگیری شاهد افزایش عملکرد و ثبات کامپیوتر خود باشید.
با یک کلیک بر روی ماوس، رجیستری خود را از خطا ها پاک کنید و بوسیله این نرم افزار آن را بطور منظم از خطا ها و مشکلات احتمالی ذکر شده مراقبت کنید.

(دانلود در ادامه مطلب)

نرم افزار

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 65
  • بازدید سال : 472
  • بازدید کلی : 8,044