loading...
سایتی برای رفع نیاز های شما...
Admin بازدید : 28 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

 NOD32 محصولی از شرکت بزرگ ESET که امروز دیگر به نرم افزاری آشنا در زمینه ی امنیت رایانه تبدیل شده است و اکثر کاربران آن را می شناسند. این شرکت با ارایه ی ابزار های مختلف امنیتی هم اینک به یکی از بزرگترین شرکت های جهان تبدیل شده است؛ پر استفاده ترین نرم افزار امنیتی ارایه شده توسط این شرکت ESET NOD32 Antivirus و ESET Smart Security می باشد که امروز در وب سایت دانلود رایگان با معرفی نسل پنجم از این نرم افزار ها در خدمت شما عزیزان هستیم. این نرم افزار ها رایانه شما در حین انجام فرآیند هایی از قبیل گشت و گذار در وب یا شبکه، دانلود فایل، بازی کردن و یا انتقال اطلاعات با بالاترین سطح امنیتی مورد حفاظت قرار می دهند. در لیست نرم افزار های امنیتی از لحاظ رابط کاربری مناسب، حداکثر امنیت و امکانات NOD32 بهترین مقام را نسبت به نرم افزار های مشابه به خود اختصاص داده است و هم اینک میلیون ها کاربر در جهان دارد.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 18 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 نرم افزار های امنیتی همه روزه در حال افزایش هستند که دلیل آن نیز افزایش بد افزار هایی است که به صورت شدیدی در حال افزایش میباشد. یکی از شرکت های تولید کننده ی نرم افزار های امنیتی Bitdefender می باشد؛ این شرکت پکی قدرتمند از نرم افزار های خود را برای کاربران ساخته و منتشر کرده است که در این پک، نرم افزار های Bitdefender Total Security, Bitdefender Internet Security, Bitdefender Antivirus Plus می باشند که امروز در وب سایت آرا دانلود آخرین نسخه ی آن که برای سال 2013 منتشر شده است را برای دانلود شما عزیزان مهیا نموده ایم , نرم افزار های این شرکت از محبوبیت جهانی برخوردارند و حتی امنیت آن از دیگر شرکت های تولید کننده ی نرم افزار های امنیتی همچون Kaspersky, Avast, ESET نیز بیشتر می باشد که نشان از قدرتمندی نرم افزار های ارایه شده توسط این شرکت دارد. با در اختیار داشتن نرم افزار های این شرکت دیگر نیازی به نگرانی در رابطه با ویروس ها، تروجان ها، هکرها و سایر تهدیدات رایانه وجود ندارد و می توانید با خیالی راحت در اینترنت به گشت و گذار پرداخته و فایل ها و اطلاعات را تبادل نمایید. در معرفی کوتاهی از نرم افزار های این شرکت نرم افزار Bitdefender Antivirus Plus را می توان آنتی ویروس اصلی این شرکت دانست که به طور کامل شما در مقابل تهدیدات رایانه محافظت می کند، نرم افزار Bitdefender Internet Security نیز به صورت اختصاصی برای امنیت در دنیای اینترنت ساخته شده و تهدیدات آنلاین را به طور کامل از بین خواهد برد و امکانات دیگری همچون ضد اسپم ها، کنترل والدین و ... را نیز فراهم میسازد که باعث جذب کاربران به این نرم افزار شده است. آخرین و کاملترین نرم افزار در این پک امنیتی نیز Bitdefender Total Security می باشد که برترین نرم افزار ارایه شده از طرف شرکت Bitdefender می باشد و برای شما به عنوان آنتی ویروس، امنیت اینترنتی، آنتی روت کیت و ...  عمل می کند و امنیت کاملی را در هر زمینه برای رایانه ی شما به ارمغان می آورد.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 17 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

نرم افزار The Cleaner 2012 برنامه ای کامل برای حفاظت و امنیت داده ها و اطلاعات شماست که کامپیوتر شما را در برابر تروجان ها، کرم ها، کی لاگر، جاسوس افزارها و سایر ابزار های مخربی که قصد خراب کاری در سیستم شما را دارند محافظت میکند. این برنامه با تحت نظر داشتن تمام فعالیت های کامپیوتر شما ویروس ها و بد افزار ها را قبل از فرصت دادن به آن ها از هرگونه خراب کاری در سیستم و اطلاعات ارزشمند شما ردیابی کرده و از فعالیت های مخرب آن ها جلوگیری مینماید همچنین اگر شما به اینترنت متصل بوده و یا در هنگام ارسال و دریافت ایمیل براحتی و بدون نگرانی میتوانید از آن ها استفاده و باز نمایید زیرا اگر مشکلی و یا بد افزاری در آن ها باشد این نرم افزار قبل از هر کاری آن را شناسایی و پاک می نماید.هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت آرا دانلود دریافت فرمایید.

(دانلود  در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 23 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 اسب تروآ (به انگلیسی: Trojan horse)‏ بخشی از یک بدافزار هستند که خودشان برای انجام عملیاتی پدیدار میشوند و یا برای انتقال ویروس ها استفاده میشوند. امروزه اکثر ویروس های اینترنتی از طریق خانواده بزرگ تروجان ها وارد سیستم  میشوند و علاوه بر پاک کردن اطلاعات و ضربه زدن به سیستم عامل گاهی باعث سرقت اطلاعات محرمانه هم میشوند. نرم افزار Loaris Trojan Remover یک نرم افزار قوی برای حذف و پاکسازی سیستم در برابر انواع تروجان ها است و قادر است اسب های تروجان، کرم ها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، جاسوس افزار ها را از بین ببرد , وجود آنتی ویروس ها در سیستم شاید باعث شناسایی تروجان ها شود ولی هیچگاه بصورت کامل نمیتواند به خوبی تروجان ها را از یک سیستم پاک کند، Loaris Trojan Remover بصورت تخصصی تروجان ها را حذف و سیستم را پاکسازی میکند. در مدت زمانی که این نرم افزار بر روی سیستم شما نصب است از هرگونه تروجان، جاسوس افزار ها و کرم های اینترنتی و ... در امان هستید.Loaris  Trojan Remover دارای گزینه های متعددی در بخش اسکن است که به اسکن کامل، دستی و استاندارد تقسیم میشود و در بخش Log Files میتوانید آخرین تروجان های شناسایی شده بر اساس قدرت، زمان، محل و ... را مشاهده کنید. این نرم افزاری دارای محیطی برای قرنطینه کردن تروجان ها را داراست که به شما امکان میدهد تا بدون پاک کردن فایل آلوده آن را در قرنطینه نگه دارید.

(دانلود در ادامه مطلب)

 

 

 

 

Admin بازدید : 12 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 Kaspersky نامی آشنا برای کسانی است که امنیت در رایانه برای آنها از اهمیت به خصوصی برخوردار است. نرم افزار امنیتی فوق العاده ی Kaspersky برای اولین بار در روسیه، مسکو پایه گذاری شد و امروز با تکنولوژی بسیار بالای خود در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد و در حال حاضر بیش از 300 میلیون کاربر دارد که 200 هزار نفر از آنها شرکت های بزرگ در جهان هستند. در ارایه ی نرم افزار های امنیتی Kaspersky کاملا به نیاز های کاربران توجه شده و نرم افزار های مختلفی بر ارسال احتیاجات کاربران ایجاد و منتشر شده است. کاسپرسکی دارای سه نرم افزار امنیتی اصلی در پک خود می باشد که امروز در وب سایت دانلود رایگان آخرین ویرایش سال 2013 آن را برای شما کاربران عزیز مهیا کرده ایم. اولین نرم افزار آن Kaspersky Anti-Virus می باشد که همانطور که از نام آن بر می آید اصلی ترین نرم افزار آنتی ویروس این پک به حساب می آید و اکثر نیاز های کاربران را در این نسخه فراهم ساخته است و تضمین می کند که از ورود هر نوع بد افزاری جلوگیری به عمل آورد. دومین نرم افزار آن Kaspersky Internet Security می باشد که این نرم افزار فوق العاده برای امنیت در اینترنت یک گزینه ی عالیست و قادر است تمام تهدیدات آنلاین را از بین ببرد. نرم افزار سوم این پک امنیتی، Kaspersky PURE می باشد که نرم افزاری خاص به شمار می رود، این نرم افزار در اصل برای کاربران PC ایجاد شده است و امنیت عملیات های داخل و خارج رایانه را برای شما مهیا میسازد که برای عموم کاربران رایانه مناسب است. در ادامه ی همین مطلب از سایت آرا دانلود به شرح کامل امکانات و کاربرد های هر یک از نرم افزار های پک امنیتی Kaspersky خواهیم پرداخت. نکته ای جالب که در این پک وجود دارد هماهنگی این نرم افزار ها با ویندوز 8 مایکروسافت می باشد که باعث هر چه محبوب تر شدن این نرم افزار ها شده است.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 17 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

امنیت در رایانه، امروز دیگر به کلمه ای آشنا و مهم برای تمام کاربران تبدیل شده است و اگر کاربر بخواهد به طور کامل از رایانه ی خود محافظت کند باید از نرم افزار های آنتی ویروس که در این زمینه ارایه شده اند استفاده نماید. یکی از برترین و بهترین آنتی ویروس های حال حاضر جهان نرم افزارهایی که است که شرکت Avast! ارایه می کند و به طور اختصاصی نرم افزار هایی را در این زمینه ارایه کرده است که امنیت شما در هر زمینه ای تضمین می نماید , این شرکت اقدام به ساخت 3 نسخه ی مختلف آنتی ویروس کرده است که هر یک کاربرد متفاوتی دارند، ابتدا این نسخه ها را معرفی می کنیم و سپس به تفکیک به شرح کاربرد های هر کدام از آنها می پردازیم. نسخه ی اول آن Avast! Free Antivirus می باشد و همانطور که از نام این نرم افزار بر می آید نسخه ی خانگی آنتی ویروس Avast! است که برای کاربران خانگی که ارتباطات چندانی ندارند مناسب است و کاملا رایگان ارایه شده است. نسخه ی دوم آن Avast! Internet Security می باشد که این نسخه برای امنیت در اینترنت و ارتباطات عمومی ایجاد شده است و برای کسانی که بیشتر با اینترنت سروکار دارند مناسب است و امنیت کاملی در مقابل بد افزار های جاسوسی ارایه می کند. نسخه ی سوم آن Avast! Antivirus Pro می باشد که این نسخه بسیار کامل و حرفه ای بوده و کاربرد آن برای کاربرانی است که ورودی اطلاعات آنها از جمله اینترنت، شبکه و ... زیاد می باشد و امکان آلوده شدن رایانه بسیار زیاد است. هم اینک می توانید آخرین ویرایش هر یک از این نرم افزار ها را از سایت آرا دانلود دریافت نمایید.

 

(دانلود در ادامه مطلب)

 

 

Admin بازدید : 16 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Aviraبا افزایش روز افزون بد افزار ها و ویروس های رایانه، آنتی ویروس های متعددی نیز به بازار ارایه شده اند. در این بین برخی از نرم افزار ها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و تاثیر گذاری فوق العاده ای داشته اند ، یکی از این نرم افزار های قدرتمند، سری آنتی ویروس های شرکت Avira می باشند که کاربران بسیار زیادی را به سمت خود جلب کرده اند به طوری که در یک آمار رسمی میزان دانلود این نرم افزار بالاتر از نرم افزار های دیگر همچون Kaspersky و NOD32 بوده است که نشان از قدرتمندی این نرم افزار دارد , این شرکت 3 نوع نرم افزار در پک امنیتی خود ارایه کرده است که شامل Avira Antivirus Premium که آنتی ویروس اصلی و قدرتمند این شرکت می باشد، Avira Internet Security که ابزار امنیت در اینترنت این شرکت نیز همراه آن می باشد و آخرین نرم افزار آن Avira Free Antivirus است که نسخه ی رایگان آنتی ویروس اصلی این شرکت است و به صورت رایگان ارایه شده است. امروز در وب سایت آرا دانلود نسخه ی 2013 این پک نرم افزاری را برای دانلود شما عزیزان به صورت کاملا رایگان با Key های معتبر آماده کرده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد. با نصب این پک نرم افزاری خود را به طور کامل در مقابل ویروس ها، کرم ها، تروجان ها، روت کیت ها، هکر ها، ابزار های جاسوسی و ... ایمن خواهید کرد و امکان نفوذ در رایانه ی شما تقریبا غیر ممکن خواهد شد. تمام نرم افزار های پک قدرتمند Avira از رابط کاربری آسان و محیطی جذاب بهره مند هستند و با سرعت اجرای بالا در سری بهترین آنتی ویروس های جهان گرفته اند.

(دانلود در ادامه مطلب)

 

 

Admin بازدید : 16 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

AVG LOGO لوگو آنتی ویروس ای وی جیشبکه جهانی وب همه روزه در حال گسترش می باشد و در طرف دیگر ویروس ها، تروجان ها، هکر ها و ... نیز در حال افزایش و پیوستن به این حلقه ی جهانی هستند و کاربران باید با امنیت در رایانه آشنایی کاملی داشته باشند تا بتوانند خود را در مقابل این تهدیدات ایمن سازند. عموم کاربران از آنتی ویروس برای ایجاد امنیت در رایانه ی خود بهره می برند که برخی با وجود این نیز دچار مشکل و آلودگی رایانه می شوند و مشکل اینجاست که آنتی ویروس ها به تنهایی قادر به دفع تمام تهدیدات نیستند و برخی خطرات از طرف اینترنت که امروز همه ی کاربران با آن در ارتباطند آنها را تهدید می کند , در ادامه ی همین مطلب به تفسیر به شرح امکانات و قابلیت های هر یک از این نرم افزار ها خواهیم پرداخت. نرم افزار AVG در سال 1991 پا به عرصه ی نرم افزار های امنیتی گذاشته و با داشتن بیش از 20 سال سابقه کار و بهره مندی از نو آوری در طراحی خود امروز به یکی از بهترین نرم افزار های امنیتی تبدیل شده و در چند سال گذشته رشد قابل توجهی را تجربه کرده است که امروز ویرایش سال AVG 2013 آن را برای شما کاربران عزیز وب سایت آرا دانلود مهیا ساخته ایم.

(دانلود در ادامه مطلب)
Admin بازدید : 21 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

یکی از رایج ترین انواع ویروس ها از گذشته تا به حال، ویروس های اتوران می باشند که از طریق حافظه فلش منتقل می شوند و همچنین علاوه بر آلوده سازی و صدمه به فلش مموری ممکن است درایو های هارد دیسک نیز آسیب ببینند. پس یک نرم افزار آنتی ویروس تخصصی و کامل جهت محافظت USB لازم است تا بروی کامپیوتر شخصی ما نصب باشد که نرم افزار معرفی شده امروز توسط سایت آرا دانلود  یکی از بهترین گزینه ها در این زمینه می باشد.نرم افزار Autorun Virus Remover می تواند انتخاب مناسبی برای شناسایی و پاکسازی هزاران ویروس USB/Autorun باشد و از حملات ویروس ها و تروجان در زمان اتصال یک حافظه فلش به سیستم جلوگیری نماید. نرم افزار Autorun Virus Remover برای محافظت از انواع حافظه های یو اس بی همچون Usb Drive، Usb Stick، Pen Drive، Flash Drive، Flash Card، Secure Digital Card، Removable Storage، Portable Storage، iPod، Media Player و حذف ویروس اتوران بطور اختصاصی طراحی شده است.

(دانلود در ادامه مطلب)

نرم افزار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 463
  • بازدید کلی : 8,035