loading...
سایتی برای رفع نیاز های شما...
Admin بازدید : 36 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

شبکه امروزه در دنیای رایانه کاربرد فراوانی دارد که از این جمله می توان به استفاده آن در کافی نت ها، گیم نت ها، شرکت ها و غیره اشاره کرد؛ از این رو بازار کار شبکه فوق العاده وسیع می باشد، اما مدیریت شبکه از اموری است که هر کاربری قادر به عیب یابی در آن نیست که دلیل آن نیز گستردگی امکانات آن می باشد. اما امروز در وب سایت دانلود رایگان نرم افزار می خواهیم شما را با نرم افزار Network LookOut Administrator Professional آشنا سازیم که محصول شرکت EduIQ می باشد و می تواند شما را در مدیریت بهتر و کامل شبکه یاری دهد. از قابلیت های اصلی و مهم این نرم افزار می توان به عیب یابی شبکه اشاره نمود که با یک اسکن ساده قادر است اشکال ایجادی را یافته و آن را برطرف نماید. از قابلیت های دیگری که برای این برنامه می توان شمرد قابلیت کنترل تمام رایانه های موجود در شبکه می باشد. این کنترل کاربران شامل مشاهده صفحه نمایش تمامی کاربران شبکه و کامپیوترهای آن ها، کنترل کامل ماوس و صفحه کلید هر یک از Computer های شبکه و غیره می باشد که شما را از نوع استفاده از رایانه ها آگاه میسازد که به راحتی می توانید از این طریق جلوی خرابکاری های برخی کاربران را بگیرید.

(دانلود  در ادامه مطلب)

 

 

Admin بازدید : 20 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

استفاده از شبکه در اداره ها و سازمان ها در حال افزایش است و دلیل آن نیز افزایش ارتباط بین کارمندان در یک اداره می باشد؛ اما همواره تهدیدات و خطراتی همچون هکر ها، بد افزار ها و ... شبکه های داخلی را تهدید می کند. نرم افزاری که امروز می خواهیم معرفی کنیم Nsauditor Network Security Auditor نام دارد؛ این نرم افزار امکان مدیریت و امنیت در شبکه ها را فراهم خواهد نمود. این نرم افزار بیش از 45 ابزار مختلف شبکه را در اختیار کاربران خود قرار می دهد و از نظر امنیت در سری بهترین نرم افزار ها در شبکه قرار دارد که از نقاط قوت این نرم افزار محسوب می شود. نرم افزار Nsauditor Network Security Auditor پس از نصب شبکه ی شما را مورد اسکن قرار داده و تمام نقاط ضعف یک شبکه را که ممکن است آسیب پذیر واقع شود مورد بررسی قرار می دهد و امنیت کامل را در آن گزینه ها فراهم می کند. از ابزار های دیگر این نرم افزار می توان به ابزار های دیوار آتش، نظارت بر زمان واقعی کار شبکه، فیلترینگ بسته ها و تجزیه و تحلیل کامل شبکه اشاره نمود که محبوبیت این نرم افزار را دو چندان می کند. در زمینه ی مدیریت شبکه این نرم افزار به طور کامل تمام دستگاه های متصل به شبکه را تحت کنترل مدیر شبکه قرار می دهد و اطلاعات تمام دستگاه ها با یک کلیک ارایه خواهد شد. شما عزیزان هم اینک می توانید آخرین ویرایش این نرم افزار را به صورت کاملا رایگان دریافت و از کار بر روی شبکه لذت ببرید.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 16 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اپرا یا همان Opera نام یک مرورگر قوی و قدیمی است که جزء چهاربرترین مرورگر جهان به حساب میاید. اپرا محصول کمپانی شرکت نرم افزاری Opera ASA در نروژ بوده و اولین نسخه رسمی آن با ورژن 2 در سال ۱۹۹۶ منتشر شد که تنها در سیستم عامل ویندوز اجرا می‌شد، ولی در سال 2000 این مرورگر دارای یک موتور یا همان هسته ی قوی شد که امروزه بر روی سیستم عامل های فری بی‌اس‌دی، گنو/لینوکس، مک اواس ده، ویندوز و سولاریس قابل اجرا میباشد. زبان برنامه نویسی اپرا سی++ بوده و این مرورگر از 51 زبان دنیا پشتیبانی کامل میکند. ایجاد و مرور بر پایه تب ها، بزرگ و کوچک نمایی صفحات وب، تغییر نشانه گر موس و دارا بودن نرم افزار دانلودر قوی از ویژگی های این مرورگر قدرتمند است. با اپرا با خیال راحت در وبسایت ها به گشت و گذار بپردازید بدون آنکه نگران حمله های هکرها، حملات فیشینگ و برنامه‌ های موسوم به بدافزار (Malware) مثل کرم‌ ها یا اسب‌ های تروای باشید چرا که این مرورگر ار نظر امنیتی بسیار مورد پردازش قرار گرفته است و همین امر باعث شده تا بیش از 200 میلیون کاربر در سطح جهان از آن بهره ببرند.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 1111 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

آیکن مرورگر کروممرورگر قدرتمند و پرسرعت و امن گوگل کروم یا همان Google Chrome مرورگری از شرکت گوگل میباشد که در آزمایشگاه کریمیوم ساخته شده و توسط گوگل توسعه یافته است. گوگل کروم دارای رابط کاربری آسان و محیطی جذاب ودلنشین است که شما با کمک این مرورگر میتوانید نهایت لذت وبگردی را تجربه کنید. مرورگر گوگل کروم دارای ویژگی های بسیاری است که دارا بودن Task Manager و همچنین مرور امن و مخفی وب سایت ها بدون جاگذاشتن ردپایی از ویژگی های این نرم افزار است. گوگل کروم تنها رغیب اصلی برای بنیان موزیلا فایرفاکس است که قدرت کروم به عملکرد برنامه و سرعت پردازش آن به جاوا اسکریپت آن بستگی دارد. گوگل کروم بخوبی محصولات و خدمات کمپانی گوگل را پشتیبانی میکند که مدیریت کامل جیمیل، اکانت پیکاسا و ... جزئی از آنها هستند. دیگر نیازی نیست برای جستجوی عبارات بصورت رسمی وارد سایت گوگل شوید کافیست عبارت جستجو را در نوار آدرس تایپ کنید تا نتایج جستجو برای شما به نمایش دربیاید.گوگل کروم بدون شک یک مرورگر امن، پرسرعت و با ثبات است. لازم به ذکر است که گوگل کروم متجرم رسمی گوگل را درخود جای داده است و شما به محض ورد به سایت ها تنها با زدن یک کلیک میتوانید سایت را به زبان مورد نظر خود ترجمه کنید. همچنین براحتی برروی کروم خود تم و افزونه های مختلف نصب کنید، برای انجام اینکار کافیست به WebStore رسمی گوگل کروم مراجعه کنید و یا از فروشگاه رسمی آن دیدن کنید. اگر جزء افرادی هستید که بیشتر وقت خود را در نت میگذرانید پیشنهاد میکنیم مرورگر قدرتمند گوگل کروم را به هیچ وجه از دست ندید.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 25 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 گوگل امروز دیگر تنها یک ابزار جستجو در اینترنت نیست و دیگر به غولی در دنیای رایانه تبدیل شده است، این شرکت با انتشار نرم افزار Google Chrome انقلابی در مرورگر های اینترنتی به وجود آورد و حال Maple Studio با نرم افزار فوق العاده CoolNovo غوغایی ایجاد کرده و نرم افزاری بی نظیر را ارایه کرده است. CoolNovo نرم افزار جدیدی نیست و در اصل نسخه ی پیشرفته و کامل Google Chrome است که Maple Studio به تازگی با این نام منتشر کرده است. این مرورگر سبکی جدید را برای کاربران خود ایجاد کرده و شما دیگر با مرورگر های ساده رو به رو نخواهید بود. امکانات زیادی به این مرورگر اضافه شده که می توان به امکان جستجوی سریع با یک کلیک در صفحه، تب بندی به خصوص، امکان دسترسی به آدرس های جدید در تب بندی با طرحی جدید و با کشیدن و رها کردن لینک بر روی تب، سرعت فوق العاده ی بارگذاری صفحات، اجرای فرامین با ماوس، IE Tab و ... اشاره نمود که نشان از قدرتمندی این نرم افزار دارد. با وجود مرورگر CoolNovo شما تا حد زیادی از نرم افزار های مدیریت دانلود نیز بی نیاز خواهید شد چون در این نرم افزار بخشی برای مدیریت و دانلود سریع و آسان فایل نیز در نظر گرفته شده که همچون یک برنامه ی قوی برای مدیریت دانلود عمل می کند. این نرم افزار قابل اجرا در اکثر نسخه های ویندوز است و شما عزیزان هم اینک می توانید آخرین ویرایش آن را به صورت کاملا رایگان از وب سایت آرا دانلود دریافت و از وبگردی سریع و آسان لذت ببرید.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 19 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 نرم افزار های امنیتی همه روزه در حال افزایش هستند که دلیل آن نیز افزایش بد افزار هایی است که به صورت شدیدی در حال افزایش میباشد. یکی از شرکت های تولید کننده ی نرم افزار های امنیتی Bitdefender می باشد؛ این شرکت پکی قدرتمند از نرم افزار های خود را برای کاربران ساخته و منتشر کرده است که در این پک، نرم افزار های Bitdefender Total Security, Bitdefender Internet Security, Bitdefender Antivirus Plus می باشند که امروز در وب سایت آرا دانلود آخرین نسخه ی آن که برای سال 2013 منتشر شده است را برای دانلود شما عزیزان مهیا نموده ایم , نرم افزار های این شرکت از محبوبیت جهانی برخوردارند و حتی امنیت آن از دیگر شرکت های تولید کننده ی نرم افزار های امنیتی همچون Kaspersky, Avast, ESET نیز بیشتر می باشد که نشان از قدرتمندی نرم افزار های ارایه شده توسط این شرکت دارد. با در اختیار داشتن نرم افزار های این شرکت دیگر نیازی به نگرانی در رابطه با ویروس ها، تروجان ها، هکرها و سایر تهدیدات رایانه وجود ندارد و می توانید با خیالی راحت در اینترنت به گشت و گذار پرداخته و فایل ها و اطلاعات را تبادل نمایید. در معرفی کوتاهی از نرم افزار های این شرکت نرم افزار Bitdefender Antivirus Plus را می توان آنتی ویروس اصلی این شرکت دانست که به طور کامل شما در مقابل تهدیدات رایانه محافظت می کند، نرم افزار Bitdefender Internet Security نیز به صورت اختصاصی برای امنیت در دنیای اینترنت ساخته شده و تهدیدات آنلاین را به طور کامل از بین خواهد برد و امکانات دیگری همچون ضد اسپم ها، کنترل والدین و ... را نیز فراهم میسازد که باعث جذب کاربران به این نرم افزار شده است. آخرین و کاملترین نرم افزار در این پک امنیتی نیز Bitdefender Total Security می باشد که برترین نرم افزار ارایه شده از طرف شرکت Bitdefender می باشد و برای شما به عنوان آنتی ویروس، امنیت اینترنتی، آنتی روت کیت و ...  عمل می کند و امنیت کاملی را در هر زمینه برای رایانه ی شما به ارمغان می آورد.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 17 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

نرم افزار The Cleaner 2012 برنامه ای کامل برای حفاظت و امنیت داده ها و اطلاعات شماست که کامپیوتر شما را در برابر تروجان ها، کرم ها، کی لاگر، جاسوس افزارها و سایر ابزار های مخربی که قصد خراب کاری در سیستم شما را دارند محافظت میکند. این برنامه با تحت نظر داشتن تمام فعالیت های کامپیوتر شما ویروس ها و بد افزار ها را قبل از فرصت دادن به آن ها از هرگونه خراب کاری در سیستم و اطلاعات ارزشمند شما ردیابی کرده و از فعالیت های مخرب آن ها جلوگیری مینماید همچنین اگر شما به اینترنت متصل بوده و یا در هنگام ارسال و دریافت ایمیل براحتی و بدون نگرانی میتوانید از آن ها استفاده و باز نمایید زیرا اگر مشکلی و یا بد افزاری در آن ها باشد این نرم افزار قبل از هر کاری آن را شناسایی و پاک می نماید.هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت آرا دانلود دریافت فرمایید.

(دانلود  در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 24 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 اسب تروآ (به انگلیسی: Trojan horse)‏ بخشی از یک بدافزار هستند که خودشان برای انجام عملیاتی پدیدار میشوند و یا برای انتقال ویروس ها استفاده میشوند. امروزه اکثر ویروس های اینترنتی از طریق خانواده بزرگ تروجان ها وارد سیستم  میشوند و علاوه بر پاک کردن اطلاعات و ضربه زدن به سیستم عامل گاهی باعث سرقت اطلاعات محرمانه هم میشوند. نرم افزار Loaris Trojan Remover یک نرم افزار قوی برای حذف و پاکسازی سیستم در برابر انواع تروجان ها است و قادر است اسب های تروجان، کرم ها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، جاسوس افزار ها را از بین ببرد , وجود آنتی ویروس ها در سیستم شاید باعث شناسایی تروجان ها شود ولی هیچگاه بصورت کامل نمیتواند به خوبی تروجان ها را از یک سیستم پاک کند، Loaris Trojan Remover بصورت تخصصی تروجان ها را حذف و سیستم را پاکسازی میکند. در مدت زمانی که این نرم افزار بر روی سیستم شما نصب است از هرگونه تروجان، جاسوس افزار ها و کرم های اینترنتی و ... در امان هستید.Loaris  Trojan Remover دارای گزینه های متعددی در بخش اسکن است که به اسکن کامل، دستی و استاندارد تقسیم میشود و در بخش Log Files میتوانید آخرین تروجان های شناسایی شده بر اساس قدرت، زمان، محل و ... را مشاهده کنید. این نرم افزاری دارای محیطی برای قرنطینه کردن تروجان ها را داراست که به شما امکان میدهد تا بدون پاک کردن فایل آلوده آن را در قرنطینه نگه دارید.

(دانلود در ادامه مطلب)

 

 

 

 

Admin بازدید : 12 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 Kaspersky نامی آشنا برای کسانی است که امنیت در رایانه برای آنها از اهمیت به خصوصی برخوردار است. نرم افزار امنیتی فوق العاده ی Kaspersky برای اولین بار در روسیه، مسکو پایه گذاری شد و امروز با تکنولوژی بسیار بالای خود در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد و در حال حاضر بیش از 300 میلیون کاربر دارد که 200 هزار نفر از آنها شرکت های بزرگ در جهان هستند. در ارایه ی نرم افزار های امنیتی Kaspersky کاملا به نیاز های کاربران توجه شده و نرم افزار های مختلفی بر ارسال احتیاجات کاربران ایجاد و منتشر شده است. کاسپرسکی دارای سه نرم افزار امنیتی اصلی در پک خود می باشد که امروز در وب سایت دانلود رایگان آخرین ویرایش سال 2013 آن را برای شما کاربران عزیز مهیا کرده ایم. اولین نرم افزار آن Kaspersky Anti-Virus می باشد که همانطور که از نام آن بر می آید اصلی ترین نرم افزار آنتی ویروس این پک به حساب می آید و اکثر نیاز های کاربران را در این نسخه فراهم ساخته است و تضمین می کند که از ورود هر نوع بد افزاری جلوگیری به عمل آورد. دومین نرم افزار آن Kaspersky Internet Security می باشد که این نرم افزار فوق العاده برای امنیت در اینترنت یک گزینه ی عالیست و قادر است تمام تهدیدات آنلاین را از بین ببرد. نرم افزار سوم این پک امنیتی، Kaspersky PURE می باشد که نرم افزاری خاص به شمار می رود، این نرم افزار در اصل برای کاربران PC ایجاد شده است و امنیت عملیات های داخل و خارج رایانه را برای شما مهیا میسازد که برای عموم کاربران رایانه مناسب است. در ادامه ی همین مطلب از سایت آرا دانلود به شرح کامل امکانات و کاربرد های هر یک از نرم افزار های پک امنیتی Kaspersky خواهیم پرداخت. نکته ای جالب که در این پک وجود دارد هماهنگی این نرم افزار ها با ویندوز 8 مایکروسافت می باشد که باعث هر چه محبوب تر شدن این نرم افزار ها شده است.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 17 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

امنیت در رایانه، امروز دیگر به کلمه ای آشنا و مهم برای تمام کاربران تبدیل شده است و اگر کاربر بخواهد به طور کامل از رایانه ی خود محافظت کند باید از نرم افزار های آنتی ویروس که در این زمینه ارایه شده اند استفاده نماید. یکی از برترین و بهترین آنتی ویروس های حال حاضر جهان نرم افزارهایی که است که شرکت Avast! ارایه می کند و به طور اختصاصی نرم افزار هایی را در این زمینه ارایه کرده است که امنیت شما در هر زمینه ای تضمین می نماید , این شرکت اقدام به ساخت 3 نسخه ی مختلف آنتی ویروس کرده است که هر یک کاربرد متفاوتی دارند، ابتدا این نسخه ها را معرفی می کنیم و سپس به تفکیک به شرح کاربرد های هر کدام از آنها می پردازیم. نسخه ی اول آن Avast! Free Antivirus می باشد و همانطور که از نام این نرم افزار بر می آید نسخه ی خانگی آنتی ویروس Avast! است که برای کاربران خانگی که ارتباطات چندانی ندارند مناسب است و کاملا رایگان ارایه شده است. نسخه ی دوم آن Avast! Internet Security می باشد که این نسخه برای امنیت در اینترنت و ارتباطات عمومی ایجاد شده است و برای کسانی که بیشتر با اینترنت سروکار دارند مناسب است و امنیت کاملی در مقابل بد افزار های جاسوسی ارایه می کند. نسخه ی سوم آن Avast! Antivirus Pro می باشد که این نسخه بسیار کامل و حرفه ای بوده و کاربرد آن برای کاربرانی است که ورودی اطلاعات آنها از جمله اینترنت، شبکه و ... زیاد می باشد و امکان آلوده شدن رایانه بسیار زیاد است. هم اینک می توانید آخرین ویرایش هر یک از این نرم افزار ها را از سایت آرا دانلود دریافت نمایید.

 

(دانلود در ادامه مطلب)

 

 

نرم افزار

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 169
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 211
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 225
  • بازدید ماه : 220
  • بازدید سال : 627
  • بازدید کلی : 8,199