loading...
سایتی برای رفع نیاز های شما...
Admin بازدید : 15 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 دانلود فیلم، موزیک و دیگر فایل ها از اینترنت یکی از پرکاربردترین استفاده هایی است که کاربران از اینترنت می کنند. در دانلود فایل سرعت تبادل اطلاعات برای کاربر مهم است و اگر شما هم از این کاربران باشید حتما نام نرم افزار Internet Download Manager را شنیده اید ؛ این نرم افزار یکی از محبوب ترین نرم افزار های مدیریت دانلود در اینترنت می باشد و کاربران با این نرم افزار قادر خواهند بود تا فایل های خود را به راحتی  و با حداکثر سرعت ممکن دانلود کرده و در دسته بندی های مختلف مدیریت کنند. افزایش سرعت دانلود در نرم افزار IDM با الگوریتم خاصی صورت می گیرد که فایل دانلود را به چند قسمت مختلف تقسیم کرده و شروع به دانلود هر قسمت می کند که به واقع سرعت دانلود را افزایش می دهد که به گفته ی سازنده ی این نرم افزار قادر است تا 5 برابر سرعت دانلود شما را بیشتر کند. معمولا دانلود ویدئو از سایت های اشتراک ویدئو کار سختی است که نرم افزار های بخصوصی را نیاز دارند؛ ولی با این نرم افزار شما به راحتی و تنها با ورود به صفحه ی پخش ویدیو می توانید لینک دانلودی که این نرم افزار به صورت اتوماتیک میسازد را دریافت و ویدیو را دانلود کنید.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 29 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

 NOD32 محصولی از شرکت بزرگ ESET که امروز دیگر به نرم افزاری آشنا در زمینه ی امنیت رایانه تبدیل شده است و اکثر کاربران آن را می شناسند. این شرکت با ارایه ی ابزار های مختلف امنیتی هم اینک به یکی از بزرگترین شرکت های جهان تبدیل شده است؛ پر استفاده ترین نرم افزار امنیتی ارایه شده توسط این شرکت ESET NOD32 Antivirus و ESET Smart Security می باشد که امروز در وب سایت دانلود رایگان با معرفی نسل پنجم از این نرم افزار ها در خدمت شما عزیزان هستیم. این نرم افزار ها رایانه شما در حین انجام فرآیند هایی از قبیل گشت و گذار در وب یا شبکه، دانلود فایل، بازی کردن و یا انتقال اطلاعات با بالاترین سطح امنیتی مورد حفاظت قرار می دهند. در لیست نرم افزار های امنیتی از لحاظ رابط کاربری مناسب، حداکثر امنیت و امکانات NOD32 بهترین مقام را نسبت به نرم افزار های مشابه به خود اختصاص داده است و هم اینک میلیون ها کاربر در جهان دارد.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 17 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

در پست امروز برای شما دوست داران عرصه موسیقی و کاربران آرا دانلود فول آلبوم خوانده محبوب و معروف علی عبدالمالکی را قرار داده ایم , امید واریم لذت ببرید هم اکنون میتوانید اهنگ مورد علاقه خود را در سایت ما دریافت کنید

(دانلود در ادامه مطلب)

 

Admin بازدید : 23 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

WinZip Pro یکی از بهترین و محبوب ترین برنامه های موجود برای فشرده سازی فایل ها می باشد. این ابزار قدرتمند به آسانی به شما اجازه می دهد تا به فشرده سازی انواع داده ها و یا بازگردانی فایل های فشرده خود بپردازید. یکی از مزیت های این برنامه سازگاری با انواع فرمت های فایل های فشرده میباشد که این برنامه قابلیت باز کردن تمامی فایل های فشرده با هر نوع فرمتی را دارا می باشد. فایل هایی با فرمت هایی همچون Zip, Zipx, RAR, 7Zip, BZ2, LHA/LZH و بسیاری از فرمت های دیگر قابل پشتیبانی توسط این برنامه می باشد.فایل های فشرده سازی شده خود را توسط این برنامه میتوانید رمز نگاری کنید تا در صورت استفاده توسط سایرین از آن ها درخواست رمز شود و از آن ها در برابر استفاده بی اجازه مراقبت کنید. یکی دیگر از قابلیت های این برنامه تبدیل انواع فایل های مایکروسافت آفیس به PDF میباشد و همچنین تغییر سایز انواع تصاویر برای کاهش حجم آن ها در فایلهای فشرده سازی شده که این کار به آسانی انجام می پذیرد.

Admin بازدید : 12 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

 WinRAR نامی آشنا و محبوب در بین فشرده سازی های فایل در رایانه می باشد که امروز می خواهیم آخرین نسخه ی آن WinRAR 4.20 Final را به شما عزیزان معرفی کنیم. نرم افزار های فشرده ساز از این رو اهمیت فراوانی دارند که شما را قادر میسازند تا به راحتی فایل های خود را آرشیو کرده و حجم آنها را نیز هم زمان پایین بیاورید؛ ولی در این بین، امکانات دیگری نیز نیاز است که برخی از نرم افزار ها به صورت ویژه ارایه می کنند و به جرات می توان گفتن Winrar بهترین و بیشترین امکانات را ارایه می کند. فرمت RAR برای فایل های فشرده ساز مخصوص این نرم افزار می باشد که با توجه به الگوریتم خاص این نرم افزار تا حد زیادی حجم فایل های شما را کاهش می دهد. این نرم افزار از تمام فرمت های فشرده سازی از جمله CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, 7Z, ... پشتیبانی می کند که نشان از قدرتمندی این نرم افزار دارد.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 19 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

Kaspersky Mobile Security یکی از بهترین نرم افزارهای امنیتی شناخته شده توسط کمپانی ارزیابی AV-TEST.ORG است. این آنتی ویروس محصول کمپانی قدرتمند کسپرسکی بوده و از آخرین فن آوری های امنیتی برای محافظت از گوشی های هوشمند اندروید را از ویروس ها، تهدیدات اینترنتی، سایت های فیشینگ، جاسوس افزارها و هرزنامه ها استفاده میکند. حفظ حریم خصوصی شما برای زمانی که گوشی شما دزدیده شده یا گم شده از ویژگی های دیگر این آنتی ویروس اندرویدی است. بخش WEB PROTECTION بسیار قدرتمند طراحی شده و با دارا بودن یک فایروال آتشین وبگردی با خیال راحت را برای شما رقم میزند. نسخه پیش رو هم اکنون با قیمت 9 دلار در گوگل پلی به فروش میرسد ولی شما بصورت رایگان میتوانید آخرین ویرایش آنتی ویروس موبایل کسپرسکی را از آرا دانلود دریافت کنید.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 17 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

در کامپیوتر، DLL که مخفف dynamic link library است مجموعه ای از برنامه های کوچک است، که هر کدام می تواند توسط یک برنامه بزرگتر که در کامپیوتر در حال اجرا است احضار شود. برنامه کوچکی که به برنامه بزرگتر اجازه برقراری ارتباط با یک وسیله ویژه مثل چاپگر (پرینتر) و یا اسکنر را میدهد همواره به عنوان یک برنامه DLL بسته بندی می شود. اگر DLL های موردنیاز سیستم پاک شوند با پیغام های خطای زیادی روبه رو میشوید و در گاهی اوقات باعث کاهش سرعت ویندوز و در نهایت سقوط ویندوز میشود. DLL-Files.com Fixer نام نرم افزاری جدید برای بهینه سازی سیستم است که در درجه اول DLL های از دست رفته و آسیب دیده ویندوز را تعمیر میکند و سپس به بهینه سازی رجیستری و ثبات ها مشغول میشود. این نرم افزار دارای عملکرد سریعی است و در کمترین زمان سیستم را بهینه سازی میکند و در مواقعی که سیستم دچار سکته یا هنگی میشود این نرم افزار همانند یک دستگاه شوک به سیستم کمک میکند.

(دانلود در ادامه مطلب)
Admin بازدید : 18 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

نرم افزار PGWare SuperRam برنامه ای کارا و قدرتمند برای بهینه سازی و استفاده حداکثری از حافظه رم شما می باشد. این برنامه با آزاد کردن فضا های خالی هدر رفته در بین حافظه رم شما باعث افزایش سرعت سیستم شما می شود. این نرم افزار موجب هیچ تغییری در سخت افزار شما و خصوصیات آن  نشده و کار کردن و تنظیم نمودن برنامه بسیار ساده است. همیشه مقداری از توانایی رم بدون استفاده می ماند که این نرم افزار با تقسیم وظایف سعی می کند بیشترین استفاده از رم بشود تا هیچ فضای هدر رفته ای وجود نداشته باشد. با آنالیزهایی که این نرم افزار انجام می دهد مقدار فضایی که در حال هدر رفتن است پیدا می شود و همین فضاهای بدون استفاده می تواند سرعت سیستم شما را تا حد قابل قبولی افزایش بدهد. همچنین روند بهینه سازی در این نرم افزار به صورت خودکار صورت می گیرد در واقع شما برای بهینه سازی نیازی به انجام تنظیماتی خاصی در نرم افزار ندارید البته خود نیز می توانید با انجام تغییرات دلخواه در تظیمات آن باعث افزایش بیشتر سرعت ویندوز شوید. و همچنین این برنامه با دارا بودن ابزار ها و قابلیت های بسیار به شما برای هر چه بیشتر کنترل کردن حافظه خود کمک می کند.

(دانلود در ادامه مطلب)

 

 

 

 

 

 

 

Admin بازدید : 22 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

نرم افزار CCleaner برنامه ای رایگان و قدرتمند بوده که بوسیله آن می توانید فایل های زائد و اضافی و بلا استفاده سیستم خود را که در ویندوز و مرورگر خود انباشته شده اند را پاک نمایید همچنین نرم افزار قادر به پاک سازی انواع فایل هایی می باشد که شما با کار بر روی برنامه های مختلف آن ها را میسازید و در سیستم شما بلا استفاده میمانند و فضای اضافه ای اشغال میکنند.

همچنین این نرم افزار برنامه ریزی بسیار دقیق نیز دارد که در آن هرگز خودسرانه و بدون اطلاع شما فایلی را حذف نخواهد کرد تا شما از بابت از بین رفتن اطلاعات مهم خود پس از نصب این نرم افزار نگرانی ای نداشته باشید و کاملا تحت نظر شماست که چه فایل هایی را حذف کند و چه فایل هایی را باقی بگذارد و فایل های زائد کدامیک از نرم افزار های شما را پاک بنماید. همچنین شما قادر به برنامه دادن به این نرم افزار نیز خواهید بود که فایل های اضافی سایر نرم افزار ها را پس از چه مدتی که بلا استفاده باقی ماندند آن ها را حذف کند تا در سیستم شما انباشته نشوند.با نصب این نرم افزار و بهره گیری از امکانات آن شما قادر به پاک کردن طیف وسیعی از فایل های اضافه خواهید بود که فضای زیادی را اشغال کرده اند که پس از پاکسازی توسط این برنامه آزاد خواهند شد و پس از آن سرعت کامپیوتر شما نیز به طور چشم گیری افزایش پیدا میکند. سایت دانلود رایگان این نرم افزار کهنه کار سودمند را به اشتراک عموم گذاشته است.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 18 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اگر زیاد با رایانه در ارتباط باشید مطمئنا می دانید که سیستم عامل رایانه پس از مدتی به دلیل ذخیره ی برخی اطلاعات و فایل ها بر روی رجیستری و بخش های اصلی سیستم عامل کند می شود و حتی ممکن است به طور کامل از کار بیفتد که عموم کاربران سیستم عامل خود را از نو نصب می کنند. در این بین ابزار های تعمیر هستند که می توانند مفید واقع شوند و نرم افزار Advanced System Optimizer یکی از این ابزار های کاربردی در زمینه ی تعمیر و بهینه سازی سیستم عامل می باشد. رجیستری سیستم عامل یکی از بخش های اصلی آن محسوب می شود که هر اطلاعاتی از اطلاعات برنامه های نصبی تا انتقال فایل از درایوی به درایو دیگر در آن ثبت می شود و خیلی از این اطلاعات غیر ضروری هستند و تنها برای دسترسی شما به این اطلاعات ذخیره می شوند، این نرم افزار قدرتمند به صورت ویژه ای برای بهینه سازی رجیستری سیستم عامل طراحی شده که قادر است با عملیات به اصطلاح Defrag، اطلاعات غیر ضروری را به طور کامل از روی رجسیتری پاک کند و در طرف مقابل قادر به تهیه ی نسخه ی پشتیبان از اطلاعات پاک شده است و شما هر زمان که به آنها احتیاج داشتید می توانید اطلاعات را بازگردانی کنید و سرعت سیستم شما نیز افزایش یابد؛ لازم به ذکر است برخی اطلاعات نادرست نیز ممکن است بر روی رجیستری ذخیره شوند که باعث می شود تا خطا هایی بر روی سیستم عامل مشاهده شود، این نرم افزار تمام این اطلاعات اشتباه را تصحیح یا حذف می کند و خطاهای سیستم به طور کامل از بین می رود

(دانلود در ادامه مطلب)

 

 

 

Admin بازدید : 13 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سایت آرا دانلود Passmark PerformanceTest نرم افزاری بسیار ساده اما کارآمد که کارایی تمامی قطعات سخت افزاری سیستم را در هر لحظه نمایش می دهد. پیدا کردن بهترین شرایط و کارآیی از سیستم سخت افزاری را می توان به این نرم افزار سپرد، گاهی لازم است کارهای ساده ای انجام شود که به واسطه آن ها کارآیی سیستم افزایش خواهد یافت. تست دو بعدی و سه بعدی کارت گرافیک، تست تمامی بخش های پردازنده، تست و آزمایش حافظه رم، تست مادربورد برای تمامی بخش ها، آزمایش هارددیسک، دیسک خوان های نوری و تقریبا تمامی بخش های سخت افزاری اولین خصوصیتی است که در Passmark PerformanceTest به وضوح به چشم می خورد. البته امکانات فراوانی در این نرم افزار گنجانده شده است. محیط ظاهری بسیار جالبی هم در نرم افزار تعبیه شده که با حرکت ماوس بر روی هریک از قطعات موجود تمامی اطلاعات و کارآیی آن نمایش داده می شود. این ابزار می تواند گزینه خوبی باشد برای کاربرانی که به کارآیی سیستم و قطعات آن اهمیت می دهند. شما پس از نصب و تست قطعات خود توسط این نرم افزار امتیازی از آن دریافت کرده که نمایانگر کارایی و قابلیت های کامپیوتر شماست و شما همچنین میتوانید امتیاز خود را در اینترنت به اشتراک بگذارید.

(دانلود در ادامه مطلب)


Admin بازدید : 97 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

امروزه ساخت فیلم های آموزشی با توجه به مبحث آموزش بسیار زیاد شده است و با توجه به اینکه رایانه یکی از بیشترین آموزش ها را طلب میکند شما بوسیله این برنامه قادر به ساخت حرفه ای ترین فیلم های آموزشی خواهید بود و به آسانی میتوانید آن ها را ویرایش کنید.

نرم افزار BSR Screen Recorder یکی از بهترین و قوی ترین نرم افزار ها در زمینه تصویر برداری و فیلم برداری از صفحه نمایش شماست تا بوسیله آن بتوانید از تمام اجزای سیستم خود تصویر برداری کرده و یا فیلم آموزشی مورد نظر خود را بوسیله این نرم افزار بسازید با استفاده از این نرم افزار هم زمان میتوانید صداهای میکروفون و فایل موسیقی خود را بر روی فیلم ضبط کنید و یک استدیو قوی برای ساخت فیلم آموزشی مورد نظر خود داشته باشید همچنین با استفاده از این برنامه میتوانید زیرنویس هم برای فیلم خود بسازید و با تنظیمات خاص این نرم افزار از دیگر برنامه های ساخته شده برای این امر بی نیاز شوید.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 29 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اگر شما نیز برنامه های مختلف را بر روی رایانه ی خود نصب نمایید می دانید که بعد از مدتی به دلیل برخی خطاهای ثبت در رایانه ممکن است سیستم عامل شما دچار مشکل و خطاهایی گردد و در این حالت نیاز به ابزار های بهینه سازی خواهید داشت. نرم افزار های مختلف بهینه سازی رایانه وجود دارد ولی برنامه ای مورد نیاز کاربران قرار می گیرد که تمام امکانات و بخش هایی که کاربر نیاز دارد در آن وجود داشته باشد؛ یکی از بهترین نرم افزار هایی که در این زمینه تولید و انتشار پیدا کرده است نرم افزار فوق العاده TuneUp Utilities می باشد که امروز در وب سایت آرا دانلود با معرفی آن در خدمت شما عزیزان هستیم. با نصب این نرم افزار قدرتمند پیکربندی کلی سیستم عامل در اختیار شما قرار می گیرد و کاربر را قادر میسازد تا به تمام بخش هایی که ممکن است به آنها نیاز داشته باشد دسترسی پیدا کند و باید چند دقیقه وقت گذاشت تا بهترین نتیجه ی بهینه سازی را تجربه کرد. ابزار های بهینه سازی مطمئنا باید از رابط کاربری خوبی برخوردار باشند تا هر تغییر و تعمیری در رایانه کنار دست کاربر باشد تا کاربران مبتدی نیز قادر به استفاده از آن باشد که در این نرم افزار به این نکته نیز توجه زیادی شده و بهترین رابط کاربری مهیا شده است. تمامی ابزار ها در این نرم افزار به صورت گروه بندی شده قرار گرفته اند و شما باید با توجه به نیاز خود یکی از گروه های ابزار را انتخاب و گزینه ی مناسب را انتخاب نمایید.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 11 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

یا متوجه شده اید که برخی مواقع کامپیوتر شما دستور العمل های لازم را آهسته تر اجرا میکند و بیشتر توقف می کند؟ 
اغلب مواقع این به دلیل نصب و یا حذف نرم افزار، اضافه کردن و یا حذف سخت افزار، و یا تغییر تنظیمات کامپیوتر شما است که باعث تغییرات در رجیستری ویندوز شما می شود. این تغییرات می تواند فایل های تکه تکه خراب و منسوخ و گاهی هم خطرناک را بوجود بیاورد به مرور زمان و ادامه این روند در رجیستری ویندوز شما شاهد کند تر شدن، ناپایداری و عدم کنترل در سیستم خود خواهید بود.
  نرم افزار RegistryBooster پاسخ آسان به مشکلات رجیستری ویندوز شما می باشد. این نرم افزار برتر کار خود را با اسکن کردن عمیق رجیستری برای چک کردن مشکلات و خطا های رجیستری شما شروع می کند. پس از آن این نرم افزاربا تعمیر یا حذف فایل های بلااستفاده، خراب و خطرناک عملکزد کامپیوتر شما را بهینه سازی می کند پس از آن شما میتوانید با اسکن کردن منظم رجیستری خود ساختار رجیستری خود را حفظ کرده و از اوج عملکرد کامپیوتر خود استفاده نمایید.با RegistryBooster شما شاهد افزایش فوری در عملکرد و کاهش درگیری های سیستم خواهید بود. این نرم افزار امن ترین و قابل اعتماد ترین راه حل برای تمیز کردن و بهینه سازی سیستم شما از خطاهای رجیستری و ورودی های پراکنده و آزاد است. با استفاده از تکنولوژی پیشرفته تشخیص خطا، RegistryBooster به طور خودکار شناسایی فایل های معیوب و خطرناک در رجیستری ویندوز شما را به عهده می گیرد، تا به طور چشمگیری شاهد افزایش عملکرد و ثبات کامپیوتر خود باشید.
با یک کلیک بر روی ماوس، رجیستری خود را از خطا ها پاک کنید و بوسیله این نرم افزار آن را بطور منظم از خطا ها و مشکلات احتمالی ذکر شده مراقبت کنید.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 15 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

امروزه تمام کارهای بشر به سمت الکترونیکی شدن سوق پیدا کرده است که آموزش نیز از این موضوع مستثنی نیست؛ سیستم آموزشی جهان کم کم به سمت آموزش های الکترونیکی و از راه دور پیشرفت کرده است، در این بین آموزش های داخلی رایانه بسیار از این روش استفاده می کنند اما برای ساخت یک فیلم آموزشی خوب در رایانه به نرم افزاری قدرتمند احتیاج خواهید داشت که به خوبی بتواند از صفحه ی نمایش فیلم برداری کند و بتوانید هر صوتی را برای ذکر نکات بر روی آن قرار دهید. نرم افزار TechSmith Camtasia Studio که امروز در وب سایت آرا دانلود با معرفی آن در خدمت شما عزیزان هستیم یک استودیو ی تهیه و تدوین فیلم های آموزشی را در اختیار شما قرار می دهد. 

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 26 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

HDDlife Pro برنامه ای مفید برای آنالیز و عیب یابی هارد شما می باشد یکی از کابرد های بسیار مفید این برنامه این است که شما از عیوب هارد خود مطلع می شوید و قبل از اینکه به اطلاعات شما آسیبی برسد از آن ها نسخه پشتیبان تهیه نمایید. این نرم افزار برنامه ای قدرتمند برای چک کردن سلامتی هارد شما با استفاده از ابزار های بصری و گرافیکی بسیار زیبا است که با پردازش و چک کردن دائم هارد شما و هرگونه حافظه ای که به کامپیوتر شما متصل باشد شما را از وضعیت و کارآیی آن ها با خبر می سازد. این نرم افزار همچنین علاوه بر تست سلامتی و عیوب هارد شما در زمان جستجو دمای هارد میزان فضای اشغال شده و کارآیی آن را نشان میدهد.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 16 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 آموزش های الکترونیکی رو به افزایش است و بسیاری از شرکت ها و اشخاص برای ارائه ی آموزش های خود از این روش استفاده می کنند؛ از این رو نرم افزار های مختلفی برای تولید آموزش های الکترونیکی ارایه شده اند که شرکت Techsmith یکی از پیشروترین شرکت ها در این زمینه می باشد. محصول فوق العاده ی این شرکت با نام Techsmith Snagit که امروز با معرفی آن در خدمت شما عزیزان هستیم یکی از بهترین نرم افزار ها برای ساخت آموزش های الکترونیکی می باشد. توسط این نرم افزار کاربر قادر است از صفحه ی نمایش خود فیلم یا عکس با فرمت های مختلف تهیه کند؛ اما در کنار ضبط صفحه نمایش، امکانات دیگری نیز مهیا شده اند تا یک ارایه ی خوب آموزشی توسط این نرم افزار صورت گیرد.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 15 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

نرم افزار Ashampoo Snap یکی از بهترین نرم افزار ها در ضمینه ی تهیه عکس و ضبط فیلم در محیط بازی یا نرم افزار و محیط ویندوز شما می باشد. این نرم افزار تحولی عظیم در ویرایش و به اشتراک گذاری عکس ها و ویدئو های صفحه نمایش به وجود آورده است. این نرم افزار به شما اجازه میدهد به راحتی تصاویری از مناطق مختلف وبسایت ها یا حتی نقاط ویژه ویندوز با چند کلیک داشته باشید.پس از تصویر برداری یا فیلم برداری  چندین ابزار برای ویرایش آنها در دسترس شما خواهد بود و بوسیله آنها قادر به ویرایش و افکت گذاری بر روی تصاویر و ویدئو های خود خواهید بود. با استفاده از این نرم افزار بسیار راحت میتوان عکس و متن و نشانه گذاری ها را به صفحه نمایش اضافه کرد. در این نرم افزار ذخیره سازی و یا ارسال عکس و فیلم به سرعت در داخل نرم افزار صورت میگیرد. همچنین شما میتوانید نتیجه کار خود را با ایمیل ارسال نمایید و یا در شبکه های اجتماعی و سایت های اشتراک فیلم به راحتی به اشتراک بگذارید.

(دانلود در ادامه مطلب)

 

Admin بازدید : 13 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

هوشمندترین و بهترین برنامه را برای پاک کردن کامل نرم افزار ها در اختیار داشته باشید!  کار با این برنامه از کار با سطل آشغال ویندوز هم آسان تر است! تنها کافی است که برنامه هایی را که نمی خواهید به درون برنامه بکشید با دراگ و دراپ در برنامه قرار دهید به همین راحتی میتوانید تمام کار های دلخواه خود را انجام دهید. حتی این نسخه می تواند برنامه های جاسوسی هم پاک کند تا شما را از شر تمامی بد افزار ها و ویروس هایی که به صورت عادی نمیتوانید آن ها را حذف نمایید با استفاده از این برنامه به سریع ترین روش آن ها را حذف کنید. این برنامه بسیار سریع است و هم برای کاربران مبتدی و هم حرفه ای طراحی شده است. سرعت اجرای این برنامه 500 تا 1000 برابر بیشتر از برنامه های دیگر پاک کردن و اضافه کردن است. دیگر نگران باقی ماندن رد پا از برنامه ها روی کامپیوتر خود نباشید این برنامه هرگونه اثری را پاک می کند و سرعت کامپیوتر شما را افزایش می دهد.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 16 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اگر شما نیز از نرم افزار ها و بازی های مختلفی در رایانه استفاده می کنید مطمئنا با عدم توان برای پاک کردن برخی از نرم افزار ها و بازی ها مواجه شده اید؛ این مورد مواقعی که مشکلاتی در ثبت نرم افزار در رجیستری وجود دارد ایجاد می شود. برخی از نرم افزارهای ویندوز نیز قابلیت حذف از سیستم را ندارند و جزء نرم افزار های اصلی سیستم عامل محسوب می شوند. نرم افزار های کمکی پاک کردن نرم افزار برای این موارد به کار برده می شوند که امروز می خواهیم شما عزیزان را در وب سایت آرا دانلود با یکی از بهترین نرم افزار ها در این زمینه آشنا سازیم که Revo Uninstaller Pro نام دارد. همانطور که ذکر شد این نرم افزار در سری نرم افزار های پاک کننده ی نرم افزار (Uninstaller) قرار دارد و شما را قادر میسازد تا نرم افزار های غیر قابل پاک شدن مربوط به سیستم عامل همانند Internet Explorer و ... ، همچنین نرم افزار هایی که به دلیل خطاهای ثبت در رایانه قابل حذف نیستند را به راحتی و به طور کامل از رایانه ی خود پاک کنید.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 18 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

نرم افزار Soft Organizer که امروز با معرفی آن در وب سایت دانلود رایگان در خدمت شما عزیزان هستیم از سری نرم افزار های کاربردی و مدیریتی سیستم عامل محسوب می شود. همانطور که می دانید در هنگاه حذف نرم افزار ها ممکن است اطلاعاتی همچون پوشه ها، فایل ها و اطلاعات ثبت شده بر روی رجیستری ویندوز، باقی بماند. این اطلاعات کاملا غیر ضروری هستند و تنها برای باز نصب نرم افزار کاربرد خواهند داشت؛ اما این اطلاعات باعث خواهد شد تا سرعت سیستم عامل کاهش پیدا کرده و فضای هارد دیسک نیز اشغال شود. اینجاست که کاربرد نرم افزار Soft Organizer مشخص می شود.

این نرم افزار بعد از نصب و اجرا بر روی سیستم شما به صورت کامل روند نصب سایر نرم افزار ها را ثبت کرده و تمام اطلاعات رجیستری و فایل ها را زیر نظر می گیرد و زمانی که می خواهید نرم افزاری را از طریق این نرم افزار از روی ویندوز حذف کنید، تمام اطلاعات آن حذف می گردد، به همین دلیل سرعت ویندوز شما تا حدود زیادی افزایش خواهد یافت. از مزیت های اصلی این نرم افزار نسبت به سایر نرم افزار های مشابه می توان به سرعت بسیار بالای حذف نرم افزار ها، رابط کاربری ساده و کامل که هر کاربری را قادر به کار با آن میسازد و ... اشاره نمود که این نرم افزار را به نرم افزاری محبوب مبدل میسازد. هم اینک می توانید آخرین ویرایش این نرم افزار را به صورت کاملا رایگان از وب سایت آرا دانلود و از حذف آسان و سریع نرم افزار های غیر ضروری خود لذت ببرید.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 13 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اگر شما نیز اهل دانلود باشید حتما با آشفتگی فایل ها، سرعت پایین دانلود و ... مواجه شده اید، نرم افزار HiDownload Platinum که امروز با معرفی آن در وب سایت دانلود رایگان در خدمت شما عزیزان هستیم یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت دانلود موجود می باشد و تمام این مشکلات را حل خواهد کرد. به گفته ی شرکت سازنده ی این نرم افزار،  HiDownload با الگوریتم خاص چند تکه کردن فایل دانلودی که بر حسب آن طراحی شده، قادر است تا 5 برابر سرعت دانلود شما را افزایش دهد. از قابلیت های جالبی که در این نرم افزار مهیا شده است امکان دسته بندی فایل های دانلود می باشد و شما می توانید انواع فرمت فایل های مختلف دانلود را دسته بندی و در مکان های مختلف ذخیره نمایید، لازم به ذکر است در این نرم افزار امکان مشاهده ی پیش نمایش (Preview) فایل های ZIP نیز فراهم شده است و شما می توانید قبل از دانلود فایل، اطلاعات داخل فایل های زیپ را مشاهده و سپس دانلود را انجام دهید.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 16 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 اگر شما نیز اهل دانلود از اینترنت باشید مطمئنا به نرم افزاری خوب برای مدیریت و دانلود سریع فایل های خود نیاز خواهید داشت. نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم Internet Download Accelerator نام دارد که در رقابت با نرم افزار internet download manager ارایه شده و نرم افزاری فوق العاده در این زمینه می باشد. نرم افزار Internet Download Accelerator به شما اجازه میدهد با حداکثر سرعت ممکن فایل های خود را دانلود کنید و به گفته ی سازنده ی نرم افزار قادر است تا 5 برابر از طریق تکه تکه کردن فایل دانلودی سرعت دانلود شما را افزایش دهد. این نرم افزار از تمام پروتکل های اینترنتی که برای دانلود استفاده می شوند از جمله HTTP, HTTPS و FTP پشتیبانی می کند و شما قادرید از هر کدام به دانلود با حداکثر سرعت بپردازید.

لینک های دانلود گاها با لینک مستقیم و گاها با لینک غیر مستقیم ارایه می شوند که تفاوت بین این دو در سرعت و قابلیت نگه داری دانلود می باشد، اگر از لینک مستقیم دانلود نمایید این نرم افزار علاوه بر حداکثر سرعت، امکان دانلود با قابلیت توقف را نیز به شما ارایه می کند و شما می توانید فایل در حال دانلود را متوقف کرده و بعدا به دانلود همان فایل بپردازید؛ امکان جالبی در این نرم افزار مهیا شده که اگر شما در دانلود چندین فایل باشید و برخی با لینک مستقیم و برخی با لینک غیر مستقیم باشند، می توانید تمام لینک های مستقیم که قابلیت توقف دارند را با یک کلیک متوقف کنید و لینک های غیر مستقیم که قابلیت توقف و ادامه ی دانلود ندارند را متوقف نکنید تا دانلود آنها پایان یابد. این نرم افزار با تمام مرورگر های محبوب دنیا از جمله Internet Explorer, Firefox, Mozilla, Opera, Nescape و ... سازگاری کاملی دارد که بر محبوبیت این نرم افزار افزوده و زمانی که شما بر روی لینکی در مرورگر خود کلیک می کنید، بعد از بررسی از طریق این نرم افزار ، فایل برای دانلود مهیا می شود.

(دانلود در ادامه مطلب)
Admin بازدید : 22 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 یکی از بخش هایی که از همان ابتدای تولد اینترنت مورد توجه بوده وب می باشد و امروزه بخش اصلی اینترنت محسوب می شود. برای اینکه شما بتوانید در اینترنت به وبگردی بپردازید به یک مرورگر خوب نیازمند هستید؛ به جرات می توان گفت مرورگر موزیلا فایر فاکس Mozilla Firefox سریع ترین، امن ترین و ساده ترین مرورگر حال حاضر جهان محسوب می شود و کاربران آن روزانه در حال افزایش هستند. این نرم افزار موزیلا فایرفاکس بهترین سرعت بارگذاری صفحات وب را داراست و با داشتن فن آوری روز خود قادر است با به روز کردن خوب اطلاعات کش (حافظه موقت مرورگر) در مصرف پهنای باند شما صرفه جویی به عمل آورد. نرم افزار موزیلا فایر فاکس دارای قابلیت تب بندی می باشد که شما را قادر می سازد تا با یک بار اجرای این نرم افزار و به راحتی در یک صفحه با باز کردن چند تب به چند وب در یک زمان مراجعه کنید که کار شما را راحت تر خواهد کرد و در کل می توانید یک وب گردی جذاب را در اینترنت با این نرم افزار تجربه کنید.

(دانلود در دامه مطلب)

 

Admin بازدید : 35 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

شبکه امروزه در دنیای رایانه کاربرد فراوانی دارد که از این جمله می توان به استفاده آن در کافی نت ها، گیم نت ها، شرکت ها و غیره اشاره کرد؛ از این رو بازار کار شبکه فوق العاده وسیع می باشد، اما مدیریت شبکه از اموری است که هر کاربری قادر به عیب یابی در آن نیست که دلیل آن نیز گستردگی امکانات آن می باشد. اما امروز در وب سایت دانلود رایگان نرم افزار می خواهیم شما را با نرم افزار Network LookOut Administrator Professional آشنا سازیم که محصول شرکت EduIQ می باشد و می تواند شما را در مدیریت بهتر و کامل شبکه یاری دهد. از قابلیت های اصلی و مهم این نرم افزار می توان به عیب یابی شبکه اشاره نمود که با یک اسکن ساده قادر است اشکال ایجادی را یافته و آن را برطرف نماید. از قابلیت های دیگری که برای این برنامه می توان شمرد قابلیت کنترل تمام رایانه های موجود در شبکه می باشد. این کنترل کاربران شامل مشاهده صفحه نمایش تمامی کاربران شبکه و کامپیوترهای آن ها، کنترل کامل ماوس و صفحه کلید هر یک از Computer های شبکه و غیره می باشد که شما را از نوع استفاده از رایانه ها آگاه میسازد که به راحتی می توانید از این طریق جلوی خرابکاری های برخی کاربران را بگیرید.

(دانلود  در ادامه مطلب)

 

 

Admin بازدید : 20 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

استفاده از شبکه در اداره ها و سازمان ها در حال افزایش است و دلیل آن نیز افزایش ارتباط بین کارمندان در یک اداره می باشد؛ اما همواره تهدیدات و خطراتی همچون هکر ها، بد افزار ها و ... شبکه های داخلی را تهدید می کند. نرم افزاری که امروز می خواهیم معرفی کنیم Nsauditor Network Security Auditor نام دارد؛ این نرم افزار امکان مدیریت و امنیت در شبکه ها را فراهم خواهد نمود. این نرم افزار بیش از 45 ابزار مختلف شبکه را در اختیار کاربران خود قرار می دهد و از نظر امنیت در سری بهترین نرم افزار ها در شبکه قرار دارد که از نقاط قوت این نرم افزار محسوب می شود. نرم افزار Nsauditor Network Security Auditor پس از نصب شبکه ی شما را مورد اسکن قرار داده و تمام نقاط ضعف یک شبکه را که ممکن است آسیب پذیر واقع شود مورد بررسی قرار می دهد و امنیت کامل را در آن گزینه ها فراهم می کند. از ابزار های دیگر این نرم افزار می توان به ابزار های دیوار آتش، نظارت بر زمان واقعی کار شبکه، فیلترینگ بسته ها و تجزیه و تحلیل کامل شبکه اشاره نمود که محبوبیت این نرم افزار را دو چندان می کند. در زمینه ی مدیریت شبکه این نرم افزار به طور کامل تمام دستگاه های متصل به شبکه را تحت کنترل مدیر شبکه قرار می دهد و اطلاعات تمام دستگاه ها با یک کلیک ارایه خواهد شد. شما عزیزان هم اینک می توانید آخرین ویرایش این نرم افزار را به صورت کاملا رایگان دریافت و از کار بر روی شبکه لذت ببرید.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 16 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اپرا یا همان Opera نام یک مرورگر قوی و قدیمی است که جزء چهاربرترین مرورگر جهان به حساب میاید. اپرا محصول کمپانی شرکت نرم افزاری Opera ASA در نروژ بوده و اولین نسخه رسمی آن با ورژن 2 در سال ۱۹۹۶ منتشر شد که تنها در سیستم عامل ویندوز اجرا می‌شد، ولی در سال 2000 این مرورگر دارای یک موتور یا همان هسته ی قوی شد که امروزه بر روی سیستم عامل های فری بی‌اس‌دی، گنو/لینوکس، مک اواس ده، ویندوز و سولاریس قابل اجرا میباشد. زبان برنامه نویسی اپرا سی++ بوده و این مرورگر از 51 زبان دنیا پشتیبانی کامل میکند. ایجاد و مرور بر پایه تب ها، بزرگ و کوچک نمایی صفحات وب، تغییر نشانه گر موس و دارا بودن نرم افزار دانلودر قوی از ویژگی های این مرورگر قدرتمند است. با اپرا با خیال راحت در وبسایت ها به گشت و گذار بپردازید بدون آنکه نگران حمله های هکرها، حملات فیشینگ و برنامه‌ های موسوم به بدافزار (Malware) مثل کرم‌ ها یا اسب‌ های تروای باشید چرا که این مرورگر ار نظر امنیتی بسیار مورد پردازش قرار گرفته است و همین امر باعث شده تا بیش از 200 میلیون کاربر در سطح جهان از آن بهره ببرند.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 1110 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

آیکن مرورگر کروممرورگر قدرتمند و پرسرعت و امن گوگل کروم یا همان Google Chrome مرورگری از شرکت گوگل میباشد که در آزمایشگاه کریمیوم ساخته شده و توسط گوگل توسعه یافته است. گوگل کروم دارای رابط کاربری آسان و محیطی جذاب ودلنشین است که شما با کمک این مرورگر میتوانید نهایت لذت وبگردی را تجربه کنید. مرورگر گوگل کروم دارای ویژگی های بسیاری است که دارا بودن Task Manager و همچنین مرور امن و مخفی وب سایت ها بدون جاگذاشتن ردپایی از ویژگی های این نرم افزار است. گوگل کروم تنها رغیب اصلی برای بنیان موزیلا فایرفاکس است که قدرت کروم به عملکرد برنامه و سرعت پردازش آن به جاوا اسکریپت آن بستگی دارد. گوگل کروم بخوبی محصولات و خدمات کمپانی گوگل را پشتیبانی میکند که مدیریت کامل جیمیل، اکانت پیکاسا و ... جزئی از آنها هستند. دیگر نیازی نیست برای جستجوی عبارات بصورت رسمی وارد سایت گوگل شوید کافیست عبارت جستجو را در نوار آدرس تایپ کنید تا نتایج جستجو برای شما به نمایش دربیاید.گوگل کروم بدون شک یک مرورگر امن، پرسرعت و با ثبات است. لازم به ذکر است که گوگل کروم متجرم رسمی گوگل را درخود جای داده است و شما به محض ورد به سایت ها تنها با زدن یک کلیک میتوانید سایت را به زبان مورد نظر خود ترجمه کنید. همچنین براحتی برروی کروم خود تم و افزونه های مختلف نصب کنید، برای انجام اینکار کافیست به WebStore رسمی گوگل کروم مراجعه کنید و یا از فروشگاه رسمی آن دیدن کنید. اگر جزء افرادی هستید که بیشتر وقت خود را در نت میگذرانید پیشنهاد میکنیم مرورگر قدرتمند گوگل کروم را به هیچ وجه از دست ندید.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 24 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 گوگل امروز دیگر تنها یک ابزار جستجو در اینترنت نیست و دیگر به غولی در دنیای رایانه تبدیل شده است، این شرکت با انتشار نرم افزار Google Chrome انقلابی در مرورگر های اینترنتی به وجود آورد و حال Maple Studio با نرم افزار فوق العاده CoolNovo غوغایی ایجاد کرده و نرم افزاری بی نظیر را ارایه کرده است. CoolNovo نرم افزار جدیدی نیست و در اصل نسخه ی پیشرفته و کامل Google Chrome است که Maple Studio به تازگی با این نام منتشر کرده است. این مرورگر سبکی جدید را برای کاربران خود ایجاد کرده و شما دیگر با مرورگر های ساده رو به رو نخواهید بود. امکانات زیادی به این مرورگر اضافه شده که می توان به امکان جستجوی سریع با یک کلیک در صفحه، تب بندی به خصوص، امکان دسترسی به آدرس های جدید در تب بندی با طرحی جدید و با کشیدن و رها کردن لینک بر روی تب، سرعت فوق العاده ی بارگذاری صفحات، اجرای فرامین با ماوس، IE Tab و ... اشاره نمود که نشان از قدرتمندی این نرم افزار دارد. با وجود مرورگر CoolNovo شما تا حد زیادی از نرم افزار های مدیریت دانلود نیز بی نیاز خواهید شد چون در این نرم افزار بخشی برای مدیریت و دانلود سریع و آسان فایل نیز در نظر گرفته شده که همچون یک برنامه ی قوی برای مدیریت دانلود عمل می کند. این نرم افزار قابل اجرا در اکثر نسخه های ویندوز است و شما عزیزان هم اینک می توانید آخرین ویرایش آن را به صورت کاملا رایگان از وب سایت آرا دانلود دریافت و از وبگردی سریع و آسان لذت ببرید.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 18 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 نرم افزار های امنیتی همه روزه در حال افزایش هستند که دلیل آن نیز افزایش بد افزار هایی است که به صورت شدیدی در حال افزایش میباشد. یکی از شرکت های تولید کننده ی نرم افزار های امنیتی Bitdefender می باشد؛ این شرکت پکی قدرتمند از نرم افزار های خود را برای کاربران ساخته و منتشر کرده است که در این پک، نرم افزار های Bitdefender Total Security, Bitdefender Internet Security, Bitdefender Antivirus Plus می باشند که امروز در وب سایت آرا دانلود آخرین نسخه ی آن که برای سال 2013 منتشر شده است را برای دانلود شما عزیزان مهیا نموده ایم , نرم افزار های این شرکت از محبوبیت جهانی برخوردارند و حتی امنیت آن از دیگر شرکت های تولید کننده ی نرم افزار های امنیتی همچون Kaspersky, Avast, ESET نیز بیشتر می باشد که نشان از قدرتمندی نرم افزار های ارایه شده توسط این شرکت دارد. با در اختیار داشتن نرم افزار های این شرکت دیگر نیازی به نگرانی در رابطه با ویروس ها، تروجان ها، هکرها و سایر تهدیدات رایانه وجود ندارد و می توانید با خیالی راحت در اینترنت به گشت و گذار پرداخته و فایل ها و اطلاعات را تبادل نمایید. در معرفی کوتاهی از نرم افزار های این شرکت نرم افزار Bitdefender Antivirus Plus را می توان آنتی ویروس اصلی این شرکت دانست که به طور کامل شما در مقابل تهدیدات رایانه محافظت می کند، نرم افزار Bitdefender Internet Security نیز به صورت اختصاصی برای امنیت در دنیای اینترنت ساخته شده و تهدیدات آنلاین را به طور کامل از بین خواهد برد و امکانات دیگری همچون ضد اسپم ها، کنترل والدین و ... را نیز فراهم میسازد که باعث جذب کاربران به این نرم افزار شده است. آخرین و کاملترین نرم افزار در این پک امنیتی نیز Bitdefender Total Security می باشد که برترین نرم افزار ارایه شده از طرف شرکت Bitdefender می باشد و برای شما به عنوان آنتی ویروس، امنیت اینترنتی، آنتی روت کیت و ...  عمل می کند و امنیت کاملی را در هر زمینه برای رایانه ی شما به ارمغان می آورد.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 17 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

نرم افزار The Cleaner 2012 برنامه ای کامل برای حفاظت و امنیت داده ها و اطلاعات شماست که کامپیوتر شما را در برابر تروجان ها، کرم ها، کی لاگر، جاسوس افزارها و سایر ابزار های مخربی که قصد خراب کاری در سیستم شما را دارند محافظت میکند. این برنامه با تحت نظر داشتن تمام فعالیت های کامپیوتر شما ویروس ها و بد افزار ها را قبل از فرصت دادن به آن ها از هرگونه خراب کاری در سیستم و اطلاعات ارزشمند شما ردیابی کرده و از فعالیت های مخرب آن ها جلوگیری مینماید همچنین اگر شما به اینترنت متصل بوده و یا در هنگام ارسال و دریافت ایمیل براحتی و بدون نگرانی میتوانید از آن ها استفاده و باز نمایید زیرا اگر مشکلی و یا بد افزاری در آن ها باشد این نرم افزار قبل از هر کاری آن را شناسایی و پاک می نماید.هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت آرا دانلود دریافت فرمایید.

(دانلود  در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 23 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 اسب تروآ (به انگلیسی: Trojan horse)‏ بخشی از یک بدافزار هستند که خودشان برای انجام عملیاتی پدیدار میشوند و یا برای انتقال ویروس ها استفاده میشوند. امروزه اکثر ویروس های اینترنتی از طریق خانواده بزرگ تروجان ها وارد سیستم  میشوند و علاوه بر پاک کردن اطلاعات و ضربه زدن به سیستم عامل گاهی باعث سرقت اطلاعات محرمانه هم میشوند. نرم افزار Loaris Trojan Remover یک نرم افزار قوی برای حذف و پاکسازی سیستم در برابر انواع تروجان ها است و قادر است اسب های تروجان، کرم ها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، جاسوس افزار ها را از بین ببرد , وجود آنتی ویروس ها در سیستم شاید باعث شناسایی تروجان ها شود ولی هیچگاه بصورت کامل نمیتواند به خوبی تروجان ها را از یک سیستم پاک کند، Loaris Trojan Remover بصورت تخصصی تروجان ها را حذف و سیستم را پاکسازی میکند. در مدت زمانی که این نرم افزار بر روی سیستم شما نصب است از هرگونه تروجان، جاسوس افزار ها و کرم های اینترنتی و ... در امان هستید.Loaris  Trojan Remover دارای گزینه های متعددی در بخش اسکن است که به اسکن کامل، دستی و استاندارد تقسیم میشود و در بخش Log Files میتوانید آخرین تروجان های شناسایی شده بر اساس قدرت، زمان، محل و ... را مشاهده کنید. این نرم افزاری دارای محیطی برای قرنطینه کردن تروجان ها را داراست که به شما امکان میدهد تا بدون پاک کردن فایل آلوده آن را در قرنطینه نگه دارید.

(دانلود در ادامه مطلب)

 

 

 

 

Admin بازدید : 12 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 Kaspersky نامی آشنا برای کسانی است که امنیت در رایانه برای آنها از اهمیت به خصوصی برخوردار است. نرم افزار امنیتی فوق العاده ی Kaspersky برای اولین بار در روسیه، مسکو پایه گذاری شد و امروز با تکنولوژی بسیار بالای خود در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد و در حال حاضر بیش از 300 میلیون کاربر دارد که 200 هزار نفر از آنها شرکت های بزرگ در جهان هستند. در ارایه ی نرم افزار های امنیتی Kaspersky کاملا به نیاز های کاربران توجه شده و نرم افزار های مختلفی بر ارسال احتیاجات کاربران ایجاد و منتشر شده است. کاسپرسکی دارای سه نرم افزار امنیتی اصلی در پک خود می باشد که امروز در وب سایت دانلود رایگان آخرین ویرایش سال 2013 آن را برای شما کاربران عزیز مهیا کرده ایم. اولین نرم افزار آن Kaspersky Anti-Virus می باشد که همانطور که از نام آن بر می آید اصلی ترین نرم افزار آنتی ویروس این پک به حساب می آید و اکثر نیاز های کاربران را در این نسخه فراهم ساخته است و تضمین می کند که از ورود هر نوع بد افزاری جلوگیری به عمل آورد. دومین نرم افزار آن Kaspersky Internet Security می باشد که این نرم افزار فوق العاده برای امنیت در اینترنت یک گزینه ی عالیست و قادر است تمام تهدیدات آنلاین را از بین ببرد. نرم افزار سوم این پک امنیتی، Kaspersky PURE می باشد که نرم افزاری خاص به شمار می رود، این نرم افزار در اصل برای کاربران PC ایجاد شده است و امنیت عملیات های داخل و خارج رایانه را برای شما مهیا میسازد که برای عموم کاربران رایانه مناسب است. در ادامه ی همین مطلب از سایت آرا دانلود به شرح کامل امکانات و کاربرد های هر یک از نرم افزار های پک امنیتی Kaspersky خواهیم پرداخت. نکته ای جالب که در این پک وجود دارد هماهنگی این نرم افزار ها با ویندوز 8 مایکروسافت می باشد که باعث هر چه محبوب تر شدن این نرم افزار ها شده است.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 17 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

امنیت در رایانه، امروز دیگر به کلمه ای آشنا و مهم برای تمام کاربران تبدیل شده است و اگر کاربر بخواهد به طور کامل از رایانه ی خود محافظت کند باید از نرم افزار های آنتی ویروس که در این زمینه ارایه شده اند استفاده نماید. یکی از برترین و بهترین آنتی ویروس های حال حاضر جهان نرم افزارهایی که است که شرکت Avast! ارایه می کند و به طور اختصاصی نرم افزار هایی را در این زمینه ارایه کرده است که امنیت شما در هر زمینه ای تضمین می نماید , این شرکت اقدام به ساخت 3 نسخه ی مختلف آنتی ویروس کرده است که هر یک کاربرد متفاوتی دارند، ابتدا این نسخه ها را معرفی می کنیم و سپس به تفکیک به شرح کاربرد های هر کدام از آنها می پردازیم. نسخه ی اول آن Avast! Free Antivirus می باشد و همانطور که از نام این نرم افزار بر می آید نسخه ی خانگی آنتی ویروس Avast! است که برای کاربران خانگی که ارتباطات چندانی ندارند مناسب است و کاملا رایگان ارایه شده است. نسخه ی دوم آن Avast! Internet Security می باشد که این نسخه برای امنیت در اینترنت و ارتباطات عمومی ایجاد شده است و برای کسانی که بیشتر با اینترنت سروکار دارند مناسب است و امنیت کاملی در مقابل بد افزار های جاسوسی ارایه می کند. نسخه ی سوم آن Avast! Antivirus Pro می باشد که این نسخه بسیار کامل و حرفه ای بوده و کاربرد آن برای کاربرانی است که ورودی اطلاعات آنها از جمله اینترنت، شبکه و ... زیاد می باشد و امکان آلوده شدن رایانه بسیار زیاد است. هم اینک می توانید آخرین ویرایش هر یک از این نرم افزار ها را از سایت آرا دانلود دریافت نمایید.

 

(دانلود در ادامه مطلب)

 

 

نرم افزار

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 93
  • بازدید سال : 500
  • بازدید کلی : 8,072