loading...
سایتی برای رفع نیاز های شما...
Admin بازدید : 15 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

امروزه تمام کارهای بشر به سمت الکترونیکی شدن سوق پیدا کرده است که آموزش نیز از این موضوع مستثنی نیست؛ سیستم آموزشی جهان کم کم به سمت آموزش های الکترونیکی و از راه دور پیشرفت کرده است، در این بین آموزش های داخلی رایانه بسیار از این روش استفاده می کنند اما برای ساخت یک فیلم آموزشی خوب در رایانه به نرم افزاری قدرتمند احتیاج خواهید داشت که به خوبی بتواند از صفحه ی نمایش فیلم برداری کند و بتوانید هر صوتی را برای ذکر نکات بر روی آن قرار دهید. نرم افزار TechSmith Camtasia Studio که امروز در وب سایت آرا دانلود با معرفی آن در خدمت شما عزیزان هستیم یک استودیو ی تهیه و تدوین فیلم های آموزشی را در اختیار شما قرار می دهد. 

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 26 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

HDDlife Pro برنامه ای مفید برای آنالیز و عیب یابی هارد شما می باشد یکی از کابرد های بسیار مفید این برنامه این است که شما از عیوب هارد خود مطلع می شوید و قبل از اینکه به اطلاعات شما آسیبی برسد از آن ها نسخه پشتیبان تهیه نمایید. این نرم افزار برنامه ای قدرتمند برای چک کردن سلامتی هارد شما با استفاده از ابزار های بصری و گرافیکی بسیار زیبا است که با پردازش و چک کردن دائم هارد شما و هرگونه حافظه ای که به کامپیوتر شما متصل باشد شما را از وضعیت و کارآیی آن ها با خبر می سازد. این نرم افزار همچنین علاوه بر تست سلامتی و عیوب هارد شما در زمان جستجو دمای هارد میزان فضای اشغال شده و کارآیی آن را نشان میدهد.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 16 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 آموزش های الکترونیکی رو به افزایش است و بسیاری از شرکت ها و اشخاص برای ارائه ی آموزش های خود از این روش استفاده می کنند؛ از این رو نرم افزار های مختلفی برای تولید آموزش های الکترونیکی ارایه شده اند که شرکت Techsmith یکی از پیشروترین شرکت ها در این زمینه می باشد. محصول فوق العاده ی این شرکت با نام Techsmith Snagit که امروز با معرفی آن در خدمت شما عزیزان هستیم یکی از بهترین نرم افزار ها برای ساخت آموزش های الکترونیکی می باشد. توسط این نرم افزار کاربر قادر است از صفحه ی نمایش خود فیلم یا عکس با فرمت های مختلف تهیه کند؛ اما در کنار ضبط صفحه نمایش، امکانات دیگری نیز مهیا شده اند تا یک ارایه ی خوب آموزشی توسط این نرم افزار صورت گیرد.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 15 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

نرم افزار Ashampoo Snap یکی از بهترین نرم افزار ها در ضمینه ی تهیه عکس و ضبط فیلم در محیط بازی یا نرم افزار و محیط ویندوز شما می باشد. این نرم افزار تحولی عظیم در ویرایش و به اشتراک گذاری عکس ها و ویدئو های صفحه نمایش به وجود آورده است. این نرم افزار به شما اجازه میدهد به راحتی تصاویری از مناطق مختلف وبسایت ها یا حتی نقاط ویژه ویندوز با چند کلیک داشته باشید.پس از تصویر برداری یا فیلم برداری  چندین ابزار برای ویرایش آنها در دسترس شما خواهد بود و بوسیله آنها قادر به ویرایش و افکت گذاری بر روی تصاویر و ویدئو های خود خواهید بود. با استفاده از این نرم افزار بسیار راحت میتوان عکس و متن و نشانه گذاری ها را به صفحه نمایش اضافه کرد. در این نرم افزار ذخیره سازی و یا ارسال عکس و فیلم به سرعت در داخل نرم افزار صورت میگیرد. همچنین شما میتوانید نتیجه کار خود را با ایمیل ارسال نمایید و یا در شبکه های اجتماعی و سایت های اشتراک فیلم به راحتی به اشتراک بگذارید.

(دانلود در ادامه مطلب)

 

Admin بازدید : 13 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

هوشمندترین و بهترین برنامه را برای پاک کردن کامل نرم افزار ها در اختیار داشته باشید!  کار با این برنامه از کار با سطل آشغال ویندوز هم آسان تر است! تنها کافی است که برنامه هایی را که نمی خواهید به درون برنامه بکشید با دراگ و دراپ در برنامه قرار دهید به همین راحتی میتوانید تمام کار های دلخواه خود را انجام دهید. حتی این نسخه می تواند برنامه های جاسوسی هم پاک کند تا شما را از شر تمامی بد افزار ها و ویروس هایی که به صورت عادی نمیتوانید آن ها را حذف نمایید با استفاده از این برنامه به سریع ترین روش آن ها را حذف کنید. این برنامه بسیار سریع است و هم برای کاربران مبتدی و هم حرفه ای طراحی شده است. سرعت اجرای این برنامه 500 تا 1000 برابر بیشتر از برنامه های دیگر پاک کردن و اضافه کردن است. دیگر نگران باقی ماندن رد پا از برنامه ها روی کامپیوتر خود نباشید این برنامه هرگونه اثری را پاک می کند و سرعت کامپیوتر شما را افزایش می دهد.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 16 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اگر شما نیز از نرم افزار ها و بازی های مختلفی در رایانه استفاده می کنید مطمئنا با عدم توان برای پاک کردن برخی از نرم افزار ها و بازی ها مواجه شده اید؛ این مورد مواقعی که مشکلاتی در ثبت نرم افزار در رجیستری وجود دارد ایجاد می شود. برخی از نرم افزارهای ویندوز نیز قابلیت حذف از سیستم را ندارند و جزء نرم افزار های اصلی سیستم عامل محسوب می شوند. نرم افزار های کمکی پاک کردن نرم افزار برای این موارد به کار برده می شوند که امروز می خواهیم شما عزیزان را در وب سایت آرا دانلود با یکی از بهترین نرم افزار ها در این زمینه آشنا سازیم که Revo Uninstaller Pro نام دارد. همانطور که ذکر شد این نرم افزار در سری نرم افزار های پاک کننده ی نرم افزار (Uninstaller) قرار دارد و شما را قادر میسازد تا نرم افزار های غیر قابل پاک شدن مربوط به سیستم عامل همانند Internet Explorer و ... ، همچنین نرم افزار هایی که به دلیل خطاهای ثبت در رایانه قابل حذف نیستند را به راحتی و به طور کامل از رایانه ی خود پاک کنید.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 18 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

نرم افزار Soft Organizer که امروز با معرفی آن در وب سایت دانلود رایگان در خدمت شما عزیزان هستیم از سری نرم افزار های کاربردی و مدیریتی سیستم عامل محسوب می شود. همانطور که می دانید در هنگاه حذف نرم افزار ها ممکن است اطلاعاتی همچون پوشه ها، فایل ها و اطلاعات ثبت شده بر روی رجیستری ویندوز، باقی بماند. این اطلاعات کاملا غیر ضروری هستند و تنها برای باز نصب نرم افزار کاربرد خواهند داشت؛ اما این اطلاعات باعث خواهد شد تا سرعت سیستم عامل کاهش پیدا کرده و فضای هارد دیسک نیز اشغال شود. اینجاست که کاربرد نرم افزار Soft Organizer مشخص می شود.

این نرم افزار بعد از نصب و اجرا بر روی سیستم شما به صورت کامل روند نصب سایر نرم افزار ها را ثبت کرده و تمام اطلاعات رجیستری و فایل ها را زیر نظر می گیرد و زمانی که می خواهید نرم افزاری را از طریق این نرم افزار از روی ویندوز حذف کنید، تمام اطلاعات آن حذف می گردد، به همین دلیل سرعت ویندوز شما تا حدود زیادی افزایش خواهد یافت. از مزیت های اصلی این نرم افزار نسبت به سایر نرم افزار های مشابه می توان به سرعت بسیار بالای حذف نرم افزار ها، رابط کاربری ساده و کامل که هر کاربری را قادر به کار با آن میسازد و ... اشاره نمود که این نرم افزار را به نرم افزاری محبوب مبدل میسازد. هم اینک می توانید آخرین ویرایش این نرم افزار را به صورت کاملا رایگان از وب سایت آرا دانلود و از حذف آسان و سریع نرم افزار های غیر ضروری خود لذت ببرید.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 13 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اگر شما نیز اهل دانلود باشید حتما با آشفتگی فایل ها، سرعت پایین دانلود و ... مواجه شده اید، نرم افزار HiDownload Platinum که امروز با معرفی آن در وب سایت دانلود رایگان در خدمت شما عزیزان هستیم یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت دانلود موجود می باشد و تمام این مشکلات را حل خواهد کرد. به گفته ی شرکت سازنده ی این نرم افزار،  HiDownload با الگوریتم خاص چند تکه کردن فایل دانلودی که بر حسب آن طراحی شده، قادر است تا 5 برابر سرعت دانلود شما را افزایش دهد. از قابلیت های جالبی که در این نرم افزار مهیا شده است امکان دسته بندی فایل های دانلود می باشد و شما می توانید انواع فرمت فایل های مختلف دانلود را دسته بندی و در مکان های مختلف ذخیره نمایید، لازم به ذکر است در این نرم افزار امکان مشاهده ی پیش نمایش (Preview) فایل های ZIP نیز فراهم شده است و شما می توانید قبل از دانلود فایل، اطلاعات داخل فایل های زیپ را مشاهده و سپس دانلود را انجام دهید.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 17 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 اگر شما نیز اهل دانلود از اینترنت باشید مطمئنا به نرم افزاری خوب برای مدیریت و دانلود سریع فایل های خود نیاز خواهید داشت. نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم Internet Download Accelerator نام دارد که در رقابت با نرم افزار internet download manager ارایه شده و نرم افزاری فوق العاده در این زمینه می باشد. نرم افزار Internet Download Accelerator به شما اجازه میدهد با حداکثر سرعت ممکن فایل های خود را دانلود کنید و به گفته ی سازنده ی نرم افزار قادر است تا 5 برابر از طریق تکه تکه کردن فایل دانلودی سرعت دانلود شما را افزایش دهد. این نرم افزار از تمام پروتکل های اینترنتی که برای دانلود استفاده می شوند از جمله HTTP, HTTPS و FTP پشتیبانی می کند و شما قادرید از هر کدام به دانلود با حداکثر سرعت بپردازید.

لینک های دانلود گاها با لینک مستقیم و گاها با لینک غیر مستقیم ارایه می شوند که تفاوت بین این دو در سرعت و قابلیت نگه داری دانلود می باشد، اگر از لینک مستقیم دانلود نمایید این نرم افزار علاوه بر حداکثر سرعت، امکان دانلود با قابلیت توقف را نیز به شما ارایه می کند و شما می توانید فایل در حال دانلود را متوقف کرده و بعدا به دانلود همان فایل بپردازید؛ امکان جالبی در این نرم افزار مهیا شده که اگر شما در دانلود چندین فایل باشید و برخی با لینک مستقیم و برخی با لینک غیر مستقیم باشند، می توانید تمام لینک های مستقیم که قابلیت توقف دارند را با یک کلیک متوقف کنید و لینک های غیر مستقیم که قابلیت توقف و ادامه ی دانلود ندارند را متوقف نکنید تا دانلود آنها پایان یابد. این نرم افزار با تمام مرورگر های محبوب دنیا از جمله Internet Explorer, Firefox, Mozilla, Opera, Nescape و ... سازگاری کاملی دارد که بر محبوبیت این نرم افزار افزوده و زمانی که شما بر روی لینکی در مرورگر خود کلیک می کنید، بعد از بررسی از طریق این نرم افزار ، فایل برای دانلود مهیا می شود.

(دانلود در ادامه مطلب)
Admin بازدید : 22 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 یکی از بخش هایی که از همان ابتدای تولد اینترنت مورد توجه بوده وب می باشد و امروزه بخش اصلی اینترنت محسوب می شود. برای اینکه شما بتوانید در اینترنت به وبگردی بپردازید به یک مرورگر خوب نیازمند هستید؛ به جرات می توان گفت مرورگر موزیلا فایر فاکس Mozilla Firefox سریع ترین، امن ترین و ساده ترین مرورگر حال حاضر جهان محسوب می شود و کاربران آن روزانه در حال افزایش هستند. این نرم افزار موزیلا فایرفاکس بهترین سرعت بارگذاری صفحات وب را داراست و با داشتن فن آوری روز خود قادر است با به روز کردن خوب اطلاعات کش (حافظه موقت مرورگر) در مصرف پهنای باند شما صرفه جویی به عمل آورد. نرم افزار موزیلا فایر فاکس دارای قابلیت تب بندی می باشد که شما را قادر می سازد تا با یک بار اجرای این نرم افزار و به راحتی در یک صفحه با باز کردن چند تب به چند وب در یک زمان مراجعه کنید که کار شما را راحت تر خواهد کرد و در کل می توانید یک وب گردی جذاب را در اینترنت با این نرم افزار تجربه کنید.

(دانلود در دامه مطلب)

 

نرم افزار

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 166
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 205
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 219
  • بازدید ماه : 214
  • بازدید سال : 621
  • بازدید کلی : 8,193