loading...
سایتی برای رفع نیاز های شما...
Admin بازدید : 22 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 یکی از بخش هایی که از همان ابتدای تولد اینترنت مورد توجه بوده وب می باشد و امروزه بخش اصلی اینترنت محسوب می شود. برای اینکه شما بتوانید در اینترنت به وبگردی بپردازید به یک مرورگر خوب نیازمند هستید؛ به جرات می توان گفت مرورگر موزیلا فایر فاکس Mozilla Firefox سریع ترین، امن ترین و ساده ترین مرورگر حال حاضر جهان محسوب می شود و کاربران آن روزانه در حال افزایش هستند. این نرم افزار موزیلا فایرفاکس بهترین سرعت بارگذاری صفحات وب را داراست و با داشتن فن آوری روز خود قادر است با به روز کردن خوب اطلاعات کش (حافظه موقت مرورگر) در مصرف پهنای باند شما صرفه جویی به عمل آورد. نرم افزار موزیلا فایر فاکس دارای قابلیت تب بندی می باشد که شما را قادر می سازد تا با یک بار اجرای این نرم افزار و به راحتی در یک صفحه با باز کردن چند تب به چند وب در یک زمان مراجعه کنید که کار شما را راحت تر خواهد کرد و در کل می توانید یک وب گردی جذاب را در اینترنت با این نرم افزار تجربه کنید.

(دانلود در دامه مطلب)

 

Admin بازدید : 16 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اپرا یا همان Opera نام یک مرورگر قوی و قدیمی است که جزء چهاربرترین مرورگر جهان به حساب میاید. اپرا محصول کمپانی شرکت نرم افزاری Opera ASA در نروژ بوده و اولین نسخه رسمی آن با ورژن 2 در سال ۱۹۹۶ منتشر شد که تنها در سیستم عامل ویندوز اجرا می‌شد، ولی در سال 2000 این مرورگر دارای یک موتور یا همان هسته ی قوی شد که امروزه بر روی سیستم عامل های فری بی‌اس‌دی، گنو/لینوکس، مک اواس ده، ویندوز و سولاریس قابل اجرا میباشد. زبان برنامه نویسی اپرا سی++ بوده و این مرورگر از 51 زبان دنیا پشتیبانی کامل میکند. ایجاد و مرور بر پایه تب ها، بزرگ و کوچک نمایی صفحات وب، تغییر نشانه گر موس و دارا بودن نرم افزار دانلودر قوی از ویژگی های این مرورگر قدرتمند است. با اپرا با خیال راحت در وبسایت ها به گشت و گذار بپردازید بدون آنکه نگران حمله های هکرها، حملات فیشینگ و برنامه‌ های موسوم به بدافزار (Malware) مثل کرم‌ ها یا اسب‌ های تروای باشید چرا که این مرورگر ار نظر امنیتی بسیار مورد پردازش قرار گرفته است و همین امر باعث شده تا بیش از 200 میلیون کاربر در سطح جهان از آن بهره ببرند.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 1110 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

آیکن مرورگر کروممرورگر قدرتمند و پرسرعت و امن گوگل کروم یا همان Google Chrome مرورگری از شرکت گوگل میباشد که در آزمایشگاه کریمیوم ساخته شده و توسط گوگل توسعه یافته است. گوگل کروم دارای رابط کاربری آسان و محیطی جذاب ودلنشین است که شما با کمک این مرورگر میتوانید نهایت لذت وبگردی را تجربه کنید. مرورگر گوگل کروم دارای ویژگی های بسیاری است که دارا بودن Task Manager و همچنین مرور امن و مخفی وب سایت ها بدون جاگذاشتن ردپایی از ویژگی های این نرم افزار است. گوگل کروم تنها رغیب اصلی برای بنیان موزیلا فایرفاکس است که قدرت کروم به عملکرد برنامه و سرعت پردازش آن به جاوا اسکریپت آن بستگی دارد. گوگل کروم بخوبی محصولات و خدمات کمپانی گوگل را پشتیبانی میکند که مدیریت کامل جیمیل، اکانت پیکاسا و ... جزئی از آنها هستند. دیگر نیازی نیست برای جستجوی عبارات بصورت رسمی وارد سایت گوگل شوید کافیست عبارت جستجو را در نوار آدرس تایپ کنید تا نتایج جستجو برای شما به نمایش دربیاید.گوگل کروم بدون شک یک مرورگر امن، پرسرعت و با ثبات است. لازم به ذکر است که گوگل کروم متجرم رسمی گوگل را درخود جای داده است و شما به محض ورد به سایت ها تنها با زدن یک کلیک میتوانید سایت را به زبان مورد نظر خود ترجمه کنید. همچنین براحتی برروی کروم خود تم و افزونه های مختلف نصب کنید، برای انجام اینکار کافیست به WebStore رسمی گوگل کروم مراجعه کنید و یا از فروشگاه رسمی آن دیدن کنید. اگر جزء افرادی هستید که بیشتر وقت خود را در نت میگذرانید پیشنهاد میکنیم مرورگر قدرتمند گوگل کروم را به هیچ وجه از دست ندید.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 24 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 گوگل امروز دیگر تنها یک ابزار جستجو در اینترنت نیست و دیگر به غولی در دنیای رایانه تبدیل شده است، این شرکت با انتشار نرم افزار Google Chrome انقلابی در مرورگر های اینترنتی به وجود آورد و حال Maple Studio با نرم افزار فوق العاده CoolNovo غوغایی ایجاد کرده و نرم افزاری بی نظیر را ارایه کرده است. CoolNovo نرم افزار جدیدی نیست و در اصل نسخه ی پیشرفته و کامل Google Chrome است که Maple Studio به تازگی با این نام منتشر کرده است. این مرورگر سبکی جدید را برای کاربران خود ایجاد کرده و شما دیگر با مرورگر های ساده رو به رو نخواهید بود. امکانات زیادی به این مرورگر اضافه شده که می توان به امکان جستجوی سریع با یک کلیک در صفحه، تب بندی به خصوص، امکان دسترسی به آدرس های جدید در تب بندی با طرحی جدید و با کشیدن و رها کردن لینک بر روی تب، سرعت فوق العاده ی بارگذاری صفحات، اجرای فرامین با ماوس، IE Tab و ... اشاره نمود که نشان از قدرتمندی این نرم افزار دارد. با وجود مرورگر CoolNovo شما تا حد زیادی از نرم افزار های مدیریت دانلود نیز بی نیاز خواهید شد چون در این نرم افزار بخشی برای مدیریت و دانلود سریع و آسان فایل نیز در نظر گرفته شده که همچون یک برنامه ی قوی برای مدیریت دانلود عمل می کند. این نرم افزار قابل اجرا در اکثر نسخه های ویندوز است و شما عزیزان هم اینک می توانید آخرین ویرایش آن را به صورت کاملا رایگان از وب سایت آرا دانلود دریافت و از وبگردی سریع و آسان لذت ببرید.

(دانلود در ادامه مطلب)

نرم افزار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 120
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 155
  • بازدید ماه : 150
  • بازدید سال : 557
  • بازدید کلی : 8,129