loading...
سایتی برای رفع نیاز های شما...
Admin بازدید : 15 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 دانلود فیلم، موزیک و دیگر فایل ها از اینترنت یکی از پرکاربردترین استفاده هایی است که کاربران از اینترنت می کنند. در دانلود فایل سرعت تبادل اطلاعات برای کاربر مهم است و اگر شما هم از این کاربران باشید حتما نام نرم افزار Internet Download Manager را شنیده اید ؛ این نرم افزار یکی از محبوب ترین نرم افزار های مدیریت دانلود در اینترنت می باشد و کاربران با این نرم افزار قادر خواهند بود تا فایل های خود را به راحتی  و با حداکثر سرعت ممکن دانلود کرده و در دسته بندی های مختلف مدیریت کنند. افزایش سرعت دانلود در نرم افزار IDM با الگوریتم خاصی صورت می گیرد که فایل دانلود را به چند قسمت مختلف تقسیم کرده و شروع به دانلود هر قسمت می کند که به واقع سرعت دانلود را افزایش می دهد که به گفته ی سازنده ی این نرم افزار قادر است تا 5 برابر سرعت دانلود شما را بیشتر کند. معمولا دانلود ویدئو از سایت های اشتراک ویدئو کار سختی است که نرم افزار های بخصوصی را نیاز دارند؛ ولی با این نرم افزار شما به راحتی و تنها با ورود به صفحه ی پخش ویدیو می توانید لینک دانلودی که این نرم افزار به صورت اتوماتیک میسازد را دریافت و ویدیو را دانلود کنید.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 13 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اگر شما نیز اهل دانلود باشید حتما با آشفتگی فایل ها، سرعت پایین دانلود و ... مواجه شده اید، نرم افزار HiDownload Platinum که امروز با معرفی آن در وب سایت دانلود رایگان در خدمت شما عزیزان هستیم یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت دانلود موجود می باشد و تمام این مشکلات را حل خواهد کرد. به گفته ی شرکت سازنده ی این نرم افزار،  HiDownload با الگوریتم خاص چند تکه کردن فایل دانلودی که بر حسب آن طراحی شده، قادر است تا 5 برابر سرعت دانلود شما را افزایش دهد. از قابلیت های جالبی که در این نرم افزار مهیا شده است امکان دسته بندی فایل های دانلود می باشد و شما می توانید انواع فرمت فایل های مختلف دانلود را دسته بندی و در مکان های مختلف ذخیره نمایید، لازم به ذکر است در این نرم افزار امکان مشاهده ی پیش نمایش (Preview) فایل های ZIP نیز فراهم شده است و شما می توانید قبل از دانلود فایل، اطلاعات داخل فایل های زیپ را مشاهده و سپس دانلود را انجام دهید.

(دانلود در ادامه مطلب)

Admin بازدید : 16 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 اگر شما نیز اهل دانلود از اینترنت باشید مطمئنا به نرم افزاری خوب برای مدیریت و دانلود سریع فایل های خود نیاز خواهید داشت. نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم Internet Download Accelerator نام دارد که در رقابت با نرم افزار internet download manager ارایه شده و نرم افزاری فوق العاده در این زمینه می باشد. نرم افزار Internet Download Accelerator به شما اجازه میدهد با حداکثر سرعت ممکن فایل های خود را دانلود کنید و به گفته ی سازنده ی نرم افزار قادر است تا 5 برابر از طریق تکه تکه کردن فایل دانلودی سرعت دانلود شما را افزایش دهد. این نرم افزار از تمام پروتکل های اینترنتی که برای دانلود استفاده می شوند از جمله HTTP, HTTPS و FTP پشتیبانی می کند و شما قادرید از هر کدام به دانلود با حداکثر سرعت بپردازید.

لینک های دانلود گاها با لینک مستقیم و گاها با لینک غیر مستقیم ارایه می شوند که تفاوت بین این دو در سرعت و قابلیت نگه داری دانلود می باشد، اگر از لینک مستقیم دانلود نمایید این نرم افزار علاوه بر حداکثر سرعت، امکان دانلود با قابلیت توقف را نیز به شما ارایه می کند و شما می توانید فایل در حال دانلود را متوقف کرده و بعدا به دانلود همان فایل بپردازید؛ امکان جالبی در این نرم افزار مهیا شده که اگر شما در دانلود چندین فایل باشید و برخی با لینک مستقیم و برخی با لینک غیر مستقیم باشند، می توانید تمام لینک های مستقیم که قابلیت توقف دارند را با یک کلیک متوقف کنید و لینک های غیر مستقیم که قابلیت توقف و ادامه ی دانلود ندارند را متوقف نکنید تا دانلود آنها پایان یابد. این نرم افزار با تمام مرورگر های محبوب دنیا از جمله Internet Explorer, Firefox, Mozilla, Opera, Nescape و ... سازگاری کاملی دارد که بر محبوبیت این نرم افزار افزوده و زمانی که شما بر روی لینکی در مرورگر خود کلیک می کنید، بعد از بررسی از طریق این نرم افزار ، فایل برای دانلود مهیا می شود.

(دانلود در ادامه مطلب)
نرم افزار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 461
  • بازدید کلی : 8,033